Stellebord til vegg/smalt stellebord

Kleo79

Gift med forumet
Vi har et lite bad. Har en smal plass ved siden av dusjkabinettet, og eller ikke noe ledig plass. Er det noen som har lignende erfaringer, og som har funnet gode løsninger? Vi har tenkt på å ha stellebord på veggen, men da må vi stelle henne sidelengs. Er ikke plass til å stå mellom et utslått stellebord og vasken...

Er lei av å stelle henne på kjøkkenet...

Jeg steller også på vaskemaskinen. Og løs stellematte er genialt. Hun ligger på den når jeg dusjer og steller meg, bare hiver den på gulvet. Har det passelig trangt vi også [:D][:D]

Ser ikkje problemet med å stella sidelengs...da har me gjort heila tiå.
Eg e såpass kort, at eg slite med å rekka når eg stelle andre veien[&:]

ORIGINAL: Lindakbj

samme her.[8D] klarer ikke å stelle andre veier nå nesten.. hehe... må snu stelleputa på helsestasjonen når vi er der [:)]

Har samma problemet vi og når vi flytter neste uke. Badet er lite og ikke mulighet for stellebord på badet. Fant ut at det beste er å stelle markus på matte på gulvet. han er veldig aktiv om dagen. 

vi også[:)]

Størstesøster sin dagmamma hadde et av Norges minste bad... [8D] De hadde vegghengt stellebord over toalettet...! Når det var utslått, så bygde det ikke mer ut enn selve toalettet (give or take) - da var det akkurat plass mellom toalett og vask til å stå og stelle...

Kunne det vært en ide?

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Størstesøster sin dagmamma hadde et av Norges minste bad... [8D] De hadde vegghengt stellebord over toalettet...! Når det var utslått, så bygde det ikke mer ut enn selve toalettet (give or take) - da var det akkurat plass mellom toalett og vask til å stå og stelle...

Kunne det vært en ide?

Har tenkt på det, men har en do som er litt vekk fra vasken. Så da vil jeg ikke klare å holde en hånd på Emilie mens jeg skyller kluten. Og kan jo ikke gå fra henne nå, for hun er rundt og vekk på ett sekund.

Vi har dette stellebordet på badet, over enn malm komode fra ikea, har innebygd do, så der hadde det ikke passa, men vi får ikke plass til et "ordentlig" stellebord. Vasken er på veggen på andre siden, men jeg rekker med hendene og holde henne og skylle klut, men jeg bruker en bolle som jeg fyller med vann, også får jeg også hatt olje i vannet. Så jeg er veldig fornøyd med løsningen vår :)

vi kjøpte vårt brukt på finn.no, men om du googler brio vegghengt stellebord, finner du både dette og den nyere modellen :)

ORIGINAL: Kleo79

Kunne det vært en ide?

Har tenkt på det, men har en do som er litt vekk fra vasken. Så da vil jeg ikke klare å holde en hånd på Emilie mens jeg skyller kluten. Og kan jo ikke gå fra henne nå, for hun er rundt og vekk på ett sekund.

Vi har ikke vask ved siden av stellebordet.. bruker Mesoft, så tar vann på de før vi legger lillegutt på stellebordet, så har vi våtservietter i komoden om det er krise! Har gått bra så langt (4,5 mnd)! [:)]

Ikea har smale stellebord som kanskje går inn ved siden av dusjen? Ellers er det kanskje et tips med stellebord med hjul på som dere kan dra bort til vasken når dere trenger vann?

ORIGINAL: Kybele

Ikea har smale stellebord som kanskje går inn ved siden av dusjen? Ellers er det kanskje et tips med stellebord med hjul på som dere kan dra bort til vasken når dere trenger vann?

om dere har badekar, finnes det stellebord som går over det ?

Har ikkje så stort bad me heller desverre[:'(]
Så eg skreiv tidligare, så stelle me på tvers, her e vår løysing. Genialt med stellebort på badekaret [:D]
Her kan eg holda i vetlå, samtidig så eg får vatn frå kranen på badekaret.
Og i den hengehyllå får eg plass t bleie, kle og anna utstyr sånn at eg sleppe henta for kvar gong (lenge leve latskapen!!!) [8D]

Har ikkje så stort bad me heller desverre[:'(]
Så eg skreiv tidligare, så stelle me på tvers, her e vår løysing. Genialt med stellebort på badekaret [:D]
Her kan eg holda i vetlå, samtidig så eg får vatn frå kranen på badekaret.
Og i den hengehyllå får eg plass t bleie, kle og anna utstyr sånn at eg sleppe henta for kvar gong (lenge leve latskapen!!!) [8D]

vi har sånn løsning nå siden vi har badekar her, men vi mister badekaret når vi flytter.

Vi har badekar i kjelleren nede. Er såpass sløv av jeg syns det er kjipt å stelle henne en hel etasje under der vi vanligvis er. Huff, så sløvt!

Må vel egentlig vurdere å flytte ting ned der, tenker jeg. Er jo tross alt et større bad der enn det lille oppe.

Kunne det vært en ide?

Nei, da ser jeg at det blir skummelt... [&:] De snur seg jo så utrolig raskt nå, at det går jo ikke an å gå ifra de...

Vi har badet i annen etasje - og må altså opp trappa hver gang vi skal stelle... Skjønner godt at du foretrekker det lille badet fremfor å måtte fly opp og ned [8D]

Vi har badekar i kjelleren nede. Er såpass sløv av jeg syns det er kjipt å stelle henne en hel etasje under der vi vanligvis er. Huff, så sløvt!

Må vel egentlig vurdere å flytte ting ned der, tenker jeg. Er jo tross alt et større bad der enn det lille oppe.

se på det som gratis trimm [:)]

Back
Topp