Stellebord til trangt bad

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Noen som har tips til veggmontert stellebord som kan foldes sammen uten skap ?:confused005 Det må ikke være for langt, max 1m.

Fant dette på nett, men det korteste er 120 cm. Legger ved et bilde for å vise hva jeg har i tankene.Screenshot_20190404-171029_Samsung Internet.jpg
 
Hadde ett vegghengt som ble som ett skap. Men det er vel eneste sånn jeg har hatt da.
Nå har vi ett som står oppå badekaret.
 
Hadde ett vegghengt som ble som ett skap. Men det er vel eneste sånn jeg har hatt da.
Nå har vi ett som står oppå badekaret.
Må montere stelleborde under vinduskarmen da går det ikke med skap. Da blir stellebode på gulvet:hilarious:
 
Vi har bare klesoppbevaring som skal tåle nok til at baby kan ligge der, orket ikke noe dedikert stellebord
 
vi kjøpte et som vi bare trekker ut fra veggen. det fungerte fint for oss :)
 
Ja, disse med skap har jeg sett. Skal monteres UNDER et vindu, da går ikke disse typene naturligvis. Da blir stelleborde på gulvet, tror faktisk ikke det er plass for det heller, er for høyt.
ja da blir dette litt for høyt..ikke bare bare med små bad, det fikk vi erfare for å si det sånn! men; alt går om man vil :-D så det ordner seg nok, lag et hjemmelaget et :-D
 
Vi bruker bare toppen av vaskemaskinen. Og når baby blir litt større kan man jo skifte nesten hvor som helst med et håndkle under.
 
Vi bruker bare toppen av vaskemaskinen. Og når baby blir litt større kan man jo skifte nesten hvor som helst med et håndkle under.
Vi har servanten over vaskemaskina, den er integrert under benken:p
 
ByBo Design har et veldig fint et - men prisen er deretter. Bor du i Oslo er det en som selger et på Finn :)
 
Back
Topp