Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må montere stelleborde under vinduskarmen da går det ikke med skap. Da blir stellebode på gulvetHadde ett vegghengt som ble som ett skap. Men det er vel eneste sånn jeg har hatt da.
Nå har vi ett som står oppå badekaret.
Noen som har tips til veggmontert stellebord som kan foldes sammen uten skap ? Det må ikke være for langt, max 1m.
Fant dette på nett, men det korteste er 120 cm. Legger ved et bilde for å vise hva jeg har i tankene.Vis vedlegget 293945
Hvordan var det montert? Husker du hva det het?vi kjøpte et som vi bare trekker ut fra veggen. det fungerte fint for oss
Vurderer det Hvis vi ikke finner noe blir vi jo nødt, orker ikke sitte på gulvetFikk samboer til å lage stellebord selv. Da vi også måtte ha stellebordet under vinduet
Dette er ganske aktuelt Men ser det stikker ut en 10 cm når det er foldet sammen. Mulig det blir litt ekkelt, da dette blir bort til vasken. Skal måle å se! Tusen takk for tipset
https://www.babybanden.no/products/babydan-karla-vegghengt-stellebordHvordan var det montert? Husker du hva det het?
Ja, disse med skap har jeg sett. Skal monteres UNDER et vindu, da går ikke disse typene naturligvis. Da blir stelleborde på gulvet, tror faktisk ikke det er plass for det heller, er for høyt.https://www.babybanden.no/products/babydan-karla-vegghengt-stellebord
det har vi til frøkna vår. det fungerte veldig bra på vårt trange bad.. haha
ja da blir dette litt for høyt..ikke bare bare med små bad, det fikk vi erfare for å si det sånn! men; alt går om man vil :-D så det ordner seg nok, lag et hjemmelaget et :-DJa, disse med skap har jeg sett. Skal monteres UNDER et vindu, da går ikke disse typene naturligvis. Da blir stelleborde på gulvet, tror faktisk ikke det er plass for det heller, er for høyt.
Vi har servanten over vaskemaskina, den er integrert under benkenVi bruker bare toppen av vaskemaskinen. Og når baby blir litt større kan man jo skifte nesten hvor som helst med et håndkle under.