Stellebord til reiseseng

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Hei :-)

Har sett man kan få tak i stellebord som man setter oppå reisesenga, noe som ville vert kjekt, siden vi kommer til å bruke en reiseseng hjemme pga liten plass for øyeblikket :-)

Har prøvd å søke etter det på nett, men deltar lettere sagt enn gjort.

jeg fant en på finn, som har ligget ute før, men jeg vil ikke ha den, for han satt opp prisen når jeg tok kontakt, så stoler ikke på selgeren... Men hvis det er noen som kan hjelpe meg, så hadde vi blitt så glad :)

http://www.finn.no/56320732

Sleipt å sette opp prisen sånn.. Da ber man jo om å ikke få den solgt. Fant noe ved å google. (Linken ville ikke være med) Jysk og mimmis selger reiseseng med stellebord på. Var vanskelig å finne ut om noen solgte bare stellebordet, men er mulig å finne hvertfall :)

Har seng skjønner du, så blir litt dumt å kjøpe ny seng fir stellebordet, da for det heller trangt ;-)

Den ene på jysk er fin da ;-) skulle sett den før vi handla ja!

Har seng skjønner du, så blir litt dumt å kjøpe ny seng fir stellebordet, da for det heller trangt ;-)

Den ene på jysk er fin da ;-) skulle sett den før vi handla ja!
Det er ikke alltid at man vet hva man trenger før man har handlet inn noe annet hehe. Håper du finner på barebarn. Hvis det er samme som han fyren selger så er han litt dyr i pris altså.

Så utrolig smart:)

Det er ikke alltid at man vet hva man trenger før man har handlet inn noe annet hehe. Håper du finner på barebarn. Hvis det er samme som han fyren selger så er han litt dyr i pris altså.

Ja, det er sant :-P haha

Han hadde det til 200 først serru, med en hang jeg viste interesse redigerte han, så nei takk :-P hadde klart 400kr, men det er premisset!

Har sent Mail til hun som driver butikken i Bø, så får håpe de har den der, ellers for vi bare fortsette å lete :-)

Mitt tips er å bare stelle babyen på spisebordet eller på gulvet. Det fungerer like bra og mye billigere :)

Har vurdert det, har bare en skjenk som vi skulle ha matta på, men syns plutselig den ble litt kort, planen var egentlig å bare stelle h*n på en matte på senga vår, så hvis jeg ikke får tak i den, så går vi for skjenken eller senga :-) badet er då lite, så blir krunglette å skifte der inne :-P

Der vi bodde før (til hun var 2 mnd) hadde vi ei kommode med stellematte oppå.
Hos svigers skifter vi på spisebordet bare :P
Frem til de begynner å bevege seg funker det helt fint. Etter det bør de flyttes ned på gulvet.

Om dere har vaskemaskin, kan man også legge en stellematte oppå der. Mange som gjør det:)

Badet mitt er mini mini, så ikke plass til til vaskemaskin, den står i kjelleren, heldigvis er soverommet ved siden av badet, så blir ikke langt å gå etter ett bad :-) vurderte vegghent, men skal pusse opp badet, og ser ikke poenget med det :-)

Blir på kommoden eller senga hvis vi ikke finner der over senga, vil helst kunne stå oppreist :-)

Man finner jo en løsning uansett hvor lite bad man har :) vi har stellebord på rommet hans fordi vi ikke har plass på badet. Syns det funker :)

Man finner jo en løsning uansett hvor lite bad man har :) vi har stellebord på rommet hans fordi vi ikke har plass på badet. Syns det funker :)

Vi har ikke et rom til knerten, så h*n ligger på vårt rom, så der står alt. Jey til 37 kvadrat as :-P hadde ingen planer om verken ektemann eller barn når jeg kjøpte leiligheten, så det er trangt her :-P

Hus kommer... Snart...

Vi har ikke et rom til knerten, så h*n ligger på vårt rom, så der står alt. Jey til 37 kvadrat as :-P hadde ingen planer om verken ektemann eller barn når jeg kjøpte leiligheten, så det er trangt her :-P

Hus kommer... Snart...
Vi hadde egentlig ikke plass vi heller. Hadde 43kvm. Men ved flax så fikk vi kjøpt ny og større leilighet og bygde ett ekstra soverom. Man må jo flytte etterhvert når det blir så små leiligheter, men de overlevde jo før i tiden med 8 stk på to rom og kjøkken så da burde vi også klare det :P

Tilogmed på tilbud

Vi hadde egentlig ikke plass vi heller. Hadde 43kvm. Men ved flax så fikk vi kjøpt ny og større leilighet og bygde ett ekstra soverom. Man må jo flytte etterhvert når det blir så små leiligheter, men de overlevde jo før i tiden med 8 stk på to rom og kjøkken så da burde vi også klare det :p

Ja, vi stresser ikke med det :-) Har sagt det til mange som har sagt at vi ikke kan bo son akkurat det samme du sier, at flere har klart det før oss, knerten trenger ikke største plassen den første tia :-) og mindre plass til leker ;-)

Back
Topp