Stellebord til badekar

KR1ST1NE

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Julibarna 2019
Hei :)

Jeg har lenge lett etter en viss type stellebord.. Min mor var sååå fornøyd med denne typen da vi var små, og det høres veldig greit ut ift både plass og bruksområde [emoji1]

Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan få tak i ett kjekt stellebord til å feste oppå badekaret?

Selvom det er vanskelig nok å finne uten kriterier, har jeg følgende ønsker:
1. Kan monteres oppå badekar
2. Justerbar høyde
3. Stellematte lengde på minst 75cm (gjerne 80cm)
4. Har ett baby-badekar under stellematten (ideelt sett ett mykt gummi-materiale, men jeg er allerede vanskelig nok med alle kriteriene [emoji28])

Helst vil jeg slippe å bestille fra utlandet pga mva/toll/frakt/evt feil..
Tyske Geuther og Italienske Brevi har den typen jeg ønsker ser det ut som, men jeg skulle gjerne hatt mulighet til å sjekke det fysisk i butikk [emoji85]

Vi har stellekommode med badekar i. (Kan taes utav og bruke øverste skuff til andre ting når babyen er for stor til badekaret). Eneste som er at det ikke er justerbar høyde.

Vi har stellekommode med badekar i. (Kan taes utav og bruke øverste skuff til andre ting når babyen er for stor til badekaret). Eneste som er at det ikke er justerbar høyde.
..Og at det blir vanskelig å feste en kommode oppå badekaret vårt [emoji85] [emoji6]

Hva med dette? Mangler babybadekar da, men da kan man jo ha en balje separat :-)

https://www.jollyroom.no/babyutstyr/stellebord/sengestellebord/okbaby-stellebord-flat
Har vurdert det, men har lest tilbakemeldinger på at det fort blir veldig lavt for høye personer (jeg er 177cm og mannen 183cm).
Orker ikke å stå krokrygget over stellebordet [emoji28]

Grunnen til at jeg vil ha kombinert badebalje er at vi da får badet og spylt babyen i ergonomisk god høyde, at dusjhodet er rett ved baljen, og at der er lett å tømme vannet rett ut i badekaret etterpå [emoji4]
Mamma brukte visst den muligheten hyppig etter de verste bæsjebleiene [emoji1]

Hvis jeg ikke finner kombinert stellebord/badebalje til å sette oppå badekaret kommer jeg nok bare til å skaffe en stellekommode til barnerommet :/

Skulle gjerne fått utnyttet luftrommet over badekaret OG badekaret, pluss hatt fordelen av å stelle på badet, men.. ser ikke ut som jeg får det til.

På babyshop hadde de visst fått flere forespørsler etter slike løsninger som jeg ønsker, og både de og barnas hus hadde det tidligere, men av uklare årsaker har begge sluttet å føre produktene. De vurderer å ta det inn igjen, men ting tar jo tid og babyen kommer [emoji28]

Back
Topp