Stellebord til badekar

Vannkvinnen

Glad i forumet
Vi har litt trangt bad med liten plass til stellebord, alternativene blir enten en stellematte på gulvet eller stellebord montert på badekaret. Men ser for meg at det blir tungvint i lengden å gå helt ned på gulvet ved hvert stell....

Er det noen som har erfaringer her med å ha stellebord montert på badekaret? Evt noen å anbefale?

vi har brukt stellematte på golvet til leah, funka fint for oss [:)] men no skal vi ha stellekommode, for no har vi stort bad [:)] har ingen erfaring med stellebord montert på badekar, men har prøvd dei stellebordene som er montert på vegg, og dei er supre om en har plass?!? men en må jo ikkje ha stellebord/kommode på badet da, kan jo ha det på soverommet, ikkje like praktisk, men alt går [:)]

På grunn av liten plass skal vi ha stellebord på veggen, slik at man kan klappe det igjen når det ikke er i bruk [;)]

Anbefaler veggmontert jeg også [:)]

Kan huske at vi hadde stellbord på badekaret til mine to småbrødre.. Med sånn bade-mulighet under stellematta. Kjempekjekt når man skulle tømme ut vannet igjen, da bare rant det ned i badekaret.

De lå veldig trygt og fint de altså. :)

Takk for svar[:)]

Å ha det på soverommet er ikke så aktuelt, liker å ha det kaldt på soverommet. Og barnerommet skal vel heller ikke være for varmt..

Men har dere noen veggmonterte å anbefale da? Det må stå over badekaret det og, så bør helst tåle å bli litt vått når vi dusjer. Og veldig kjekt om det også har litt lagringsplass.... Har flyttet fra stort bad med mye skapplass til lite bad med lite skapplass....så lagringsplass er VELDIG velkommen[;)]

Inne på Brio sine sider finner du det vi lurer på å kjøpe...

http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=4

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=563560&b_kid=237831

Dette har vi på jobb, og det hadde de på barsel når jeg fødte i Trondheim. Masse plass i hyllene til bleier, kluter, stelleproduker osv. Det er også i stål, og stelleputen er det plast rundt..så begge tåler fukt. Skulle jeg hatt et veggmontert ville jeg hatt dette [:D]

-------------------------------------------------------------------------------------------------

De har også dette på IKEA: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80141708
Mye billigere, men jeg har ingen erfaringer med dette.

Jeg synes faktisk at det fra Ikea ser litt simpelt ut, og at det ikke holder, med tanke på at ungen blir jo ikke lettere med tiden. Jeg vet ikke jeg, har ikke erfaring med det. Er det noen som har det kanskje?

ORIGINAL: Elissa85

Jeg synes faktisk at det fra Ikea ser litt simpelt ut, og at det ikke holder, med tanke på at ungen blir jo ikke lettere med tiden. Jeg vet ikke jeg, har ikke erfaring med det. Er det noen som har det kanskje?

Er litt enig med deg..er dessuten høyere sidekanter på Brio sitt. Men det er jo 1000,- forskjell i pris også da [8D]

Men sånn jeg ser det, så ser jeg litt på sikkerheten og komforten til barnet også, og om den er 1000 kroner dyrene så betaler jeg heller det [;)]

Kusinen min har et kjempepraktisk ett, men det er gammelt og arvet, så vet ikke hvor man får tak i det nå dessverre. Har ikke badekar hjemme selv, så har aldri vært på utkikk etter det til meg selv heller..

Tror kanskje det blir Brio sitt vegghengte stellebord vi går for da.

Skal en tur til Svinesund/Nordbysenteret til helgen. Vet noen om de har sånn stellebord der, eller hvor man evt kan få tak i et?

kan jo alltids ha stellematten oppe på vaskemaskinen da....det har vi.

Back
Topp