Stellebord som tar minst mulig plass?

B.I_84❤️

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Vi har så liten plass på badet,noen forslag til stellebord som tar lite plass? Vi kan ikke henge på vegg,Har ikke badekar og kan ikke bruke vaskemaskinen da tørketrommel må stå oppå :)

Jeg har brukt matte på gulvet til begge mine. Men det kommer jo helt ann på rygg og bekken. Du kan ta den med deg hvor som helst eller ha fler om du har fler etasjer osv så synes det er så greit.

Stellematte på gulvet? Eller stellebord på barnerommet?
Problemet er at vi har bare 3 soverom her vi bor nå,de to eldste har hvert sitt så denne må sove på vårt rom og vil helst ikke styre så mye på natta siden samboer må på jobb..

Vi hadde stellematte oppå vaskemaskinen, men vi tok den med rundt i hele leiligheten. Vaskemaskinen gikk jo ganske ofte med en gulpe baby.

Løs stellematte og skifte bleier på spisebord/i sofa/i senga deres :) ha en balje du fyller med vann + kluter :) har man liten plass må man ta det man har :)

Problemet er at vi har bare 3 soverom her vi bor nå,de to eldste har hvert sitt så denne må sove på vårt rom og vil helst ikke styre så mye på natta siden samboer må på jobb..
Er det plass på deres rom, kan det settes der, eller som sagt, løs stellematte på gulvet, kan eventuelt brukes oppå et bord ved bruk om en ikke føler det er greit å sitte på gulvet. Nå er gutten vår 2 år, og vi bruker faktisk kun en håndduk rett på gulvet, da stellematte gikk i søpla når vi flytta pga ødelagt, sitter å tenker om vi enten må ha stellebordet på soverommet til neste, eller om vi finner et smalt stellebord til badet, eller stellematte på gulvet til neste. Når 2 åringen var baby hadde vi stellematte på en benk på badet, og hadde masse kurver stående.veldig fornøyd den gangen men nå går ikke det, så er spent selv på hvordan vi skal gjøre det

Når vi fikk nåværende minstemann hadde vi verdens minste bad. Så vi satte stellekommoden i gangen utenfor badet. Kan dette være en mulighet for dere også? Man MÅ jo ikke ha stellebord på badet.

Er det plass på deres rom, kan det settes der, eller som sagt, løs stellematte på gulvet, kan eventuelt brukes oppå et bord ved bruk om en ikke føler det er greit å sitte på gulvet. Nå er gutten vår 2 år, og vi bruker faktisk kun en håndduk rett på gulvet, da stellematte gikk i søpla når vi flytta pga ødelagt, sitter å tenker om vi enten må ha stellebordet på soverommet til neste, eller om vi finner et smalt stellebord til badet, eller stellematte på gulvet til neste. Når 2 åringen var baby hadde vi stellematte på en benk på badet, og hadde masse kurver stående.veldig fornøyd den gangen men nå går ikke det, så er spent selv på hvordan vi skal gjøre det
Det med benk var jo lurt.. :)

Ja, var genialt. Hadde en benk hvor maskina da sto under, også festa jeg stellematte med borrelåstape. Også satte jeg 1 kurv med bleier ved siden av, en mindre kurv til salve, olje,termometer og nødvendigheter. Og en balje til vann. Oppom der var det ei hylle, hvor jeg satte noen kurver med håndduker,ekstra klesskift osv. Savner den løsninga veldig,var så utrolig koselig med et slikt "stellebord".

Back
Topp