Stellebord råd?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Heihei!

Jeg trenger litt råd ang stellebord :joyful:

Jeg har et lite bad og et ok str barnerom. På barnerommet (2 etasje, vegg i vegg med vårt soverom) tenkte vi å ha et slikt et: sb1.jpg

Men der har vi jo ikke tilgang på vann så vi lurte på å ha et lite et på badet også?

sb2.jpg
Vi har ikke vaskemaskin(eget vaskerom) eller badekar på badet så vi får ikke bare hatt en plate :shifty:

Tror dere det trengs med to stellebord? :cat:

Jeg ville ikke hatt det. Får du plass til et lite på badet så vil fu nok foretrekke det, spesielt på den kalde tiden av året. Varmt og godt for den lille og lett tilgang på det du trenger :happy:
Vi hadde veldig lite bad der vi bodde før, men fikk trykket inn et lite helt enkelt stellebord der. Funket veldig bra:D

Vi bor i en leilighet på 40m² med ett soverom og knøttlite bad, så lurer virkelig på hvordan vi skal få ordnet en smart løsning :hilarious::knegg: Hvis noen har gode tips tar jeg gjerne imot dem :love017

Vi hadde hus med tre etasjer og hadde ett stellebord. Men jeg må innrømme at i permisjonstida, så sto det i stua :p Kan faktisk ikke huske at vi brukte vann i det hele tatt? Mener vi brukte uparfyrmerte våtservietter og deretter slike tørre. Seriøst, jeg har glemt ALT fra babytida.

Jeg hadde bare stellematte på gulvet med nr 2 :p nå blir det nok et enkelt stellebord på badet. Jeg liker å ha vann i nærheten :)

Vi har kun hatt et stellebord på soverommet. Vi har aldri følt behovet for tilgang på vann da vi bare sørget for å ha nok våte engangskluter i øverste skuffe på stellebordet

Vi hadde veldig lite bad med førstemann, men synes det var veldig greit med et lite stellebord på badet likevel. Etterhvert som hun ble større har vi bare brukt en stellematte på gulvet :)

hva med vegghengt på badet? jeg har aldri skjønt det med stellebord på soverom osv, men så er det sikkert bare for at jeg ikke har prøvd annet enn på badet :P

Her er det ikkje plass til stellebord på badet, så det blir nok ståande på barnerommet i 2 etg.
Så har vi heller ei enkel stellematte på badet :joyful:

her går vi for det minste de har på IKEA, det får vi akkurat klemt mellom vasken og veggen.. så får ikke særlig med oppbevaring i stellebordet, men i hyller på veggen over :)

Her er det også stellebord på badet, godt og varmt, og tilgang til alt, noen ganger når bleia har eksplodert er det greit å kunne dusje de litt :laughing002
Men om dere vil ha et ekstra og tenker på vann, så vet jeg mange har en isboks eller lignende med romtemperert vann og babyolje i, som de dypper disse tørre klutene i, så alt går :)

Sniker litt fra april gruppen:happy: Vi har tenkt å bare ha en stellematte på gulvet. Syns det er mer komfortabelt å sitte på gulvet å stelle og slipper frykten for at baby faller ned på gulvet.

Vi hadde ikke plass på badet til stellebord til førstemann så vi prøvde å stellebord på soverommet. Det ble alt for knotete og upraktisk. Det endte opp med at vi kjøpte en plate som vi la en stellematte oppå ved vasken på badet. Heldivis har vi veldig stor vask så vi fikk plass til stellematten oppå kanten på vasken. Det var utrolig praktisk, ikke minst fordi badet er varmt og godt, men også det å ha direkte tilgang til vann :)

Vi har hatt stellebord med første, men lurer på om vi skal ha stellematte på vaskemaskinen denne gangen. Syns det er greit å ha tilgang til vann. Vi flytter til et nytt hus hvor det ikke er plass til stellebord på badet. Noen med erfaring?

Vi bor i en leilighet på 40m² med ett soverom og knøttlite bad, så lurer virkelig på hvordan vi skal få ordnet en smart løsning :hilarious::knegg: Hvis noen har gode tips tar jeg gjerne imot dem :love017

Har dere vaskemaskin? Vi hadde matte på vaskemaskinen med første. Neste tror jeg vi bare kommer til å stelle på matte på varmekablene :hilarious:

vi har stellematte på vaskemaskinen, det fungerer supert.
jeg ville ikke hatt det i et rom hvor jeg ikke hadde tilgang på vask hvertfall...

Ser alle kjører vaskemaskin løsningen, men jeg har eget vaskerom utenom badet :hilarious:

Ser alle kjører vaskemaskin løsningen, men jeg har eget vaskerom utenom badet :hilarious:
Om dere har innlagt vann på vaskerommet kan det jo muligens funke og ha stelledelen der inne? Da har du og kort vei til vaskemaskinen :P
Ellers er vel matte på gulvet, sånn på veggen eller et sammenleggbart også mulig på badet :)
Vi hadde noe alla denne på reise med vår datter når hun var liten :)

https://www.jollyroom.no/babyutstyr...MIoIecpIrX6wIVFqWyCh3CPQdMEAQYASABEgKRCvD_BwE

Om dere har innlagt vann på vaskerommet kan det jo muligens funke og ha stelledelen der inne? Da har du og kort vei til vaskemaskinen :p
Ellers er vel matte på gulvet, sånn på veggen eller et sammenleggbart også mulig på badet :)
Vi hadde noe alla denne på reise med vår datter når hun var liten :)

https://www.jollyroom.no/babyutstyr...MIoIecpIrX6wIVFqWyCh3CPQdMEAQYASABEgKRCvD_BwE
Ikke som jeg får brukt nei, er kun gammel utslagsvask :hilarious: Blir nok stellematte på siden av vasken, det skal være bredt nok :joyful:

Back
Topp