Stellebord på soverom? bad?

Happy!

Elsker forumet
Jeg er jo helt grønn på alt med barnestell å greier, veit jo knapt hva som er opp og ned på en baby[8D] (hvordan skal dette gå?[;)])

Men har hele tia tenkt at det må vel være en fordel å ha stellebordet like ved en vask? Men ser jo det er mange som har det på soverommet e.l.? Hva, hvordan, hææ?[8D]

Gosh... sku virkelig fulgt med en bruksanvisning med disse barna!!![:D][8D]

Hos oss blir stellebord/kommode/badebalje stående på barnerommet..av den enkle grunn at vi har et bad på knappe 1,5m*1,5m.. Skulle GJERNE hatt alt av "stelleutstyr" på et stoooort, varmt, nytt bad....*drømme* Bare et drøyt år igjen, så står huset ferdig...[:D]

Me skal ha det på barnerommet pga me har ikke plass på badet[:)]

har egentlig like dårlig plass både på badet og på soverommet her, derfor jeg ble litt usikker. Å har ikke tenkt på det før heller at det gikk an å ha det på soverommet.

Meeen, er vel en fordel å ha det på badet ja. Så får se hva jeg får fixa! Fatter'n snakka om han skulle snekkre sammen no så det blir spesialtilpasset badet her[8D]

har stelleplass på badet. [:)] har alt av tøy og stelleutstyr til babyen der. Greit å ha alt på en plass.

Jeg skal ha stellekomode på soverommet til den lille. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: marnico

ORIGINAL: groa

har stelleplass på badet. [:)] har alt av tøy og stelleutstyr til babyen der. Greit å ha alt på en plass.

enig med du!! [;)] godt og varmt, - og vann i nærheten..

Signerer!

Hmm...her blir det også stellekommode på badet....egentlig aldri tenkt at det kan være noe praktisk å ha det på barnerommet i grunnen.

Jeg er så heldig at jeg har plass til et helt hornorkester på badet, så har møblert det med kommode med klær, stellebord med badekar og barnevogna[;)]
Synes det er veldig praktisk og greit.

Vi ska ha stellekommoden på rommet hass,kunne gjerne tenkt oss å hatt d på badet..men d e ikkje plass[;)] Senga hass ska stå på vårt rom[:)]

Vi skal ha stellebordet på badet, der er det varmt og godt pga varmekablene - og fri tilgang til vann fra springen[:)]

hvis du har plass på badet ville jeg hatt det der.. vi har IKKE plass på badet og soverommet er ganske kaldt, så her er stellebordet i STUEN!!! [:D] [&:] hehe.. *gledemegtilåflytte* [8D]

Har stellebordet på badet...utrolig viktig å ha det nært vasken....eller et sånnt stellebord med hjul på... Utrolig hvor fort de små snuppene puttselig snur seg og mulig havner i gulvet med et brak.... Utrooolig viktig å ha dem nærme, og ikke slippe dem av syne et sekund...

Vi har lite bad, men vi prioriterte likevel å få skviset inn et lite stellebord der. Har et sånt på hjul, med hyller under og integrert badebalje. Når vi skal dusje må vi trille vekk stellebordet, men det er det verdt (vi har dusjdører som kan slås inn mot veggen, ellers hadde ikke dette gått).

De to hovdegrunnene til at jeg VIL ha det på badet er:

VANN!
Man trenger jo vann når man vasker babyen, bader babyen osv., men i tillegg synes jeg det er uhygienisk hvis jeg ikke får vasket hendene mine godt etter å ha tatt bæsjebleia og vasket stumpen, før ren bleie og klærne skal på igjen. Og da er det ingenting som slår rennende vann.

VARME
Man har det jo ofte ganske kaldt på soverommet, om babyen har eget rom bør jo sovetemperaturen der også være nokså lav. Og det kan jo ikke være noe deilig for en liten baby å bli kledt naken i et kaldt rom?

vi har hatt det på badet med førstemann.. hadde uansett ikke plass på soverommet, så det var ikke aktuelt.
men nå syns vi at det er mest praktisk uansett.. vi bruker vasken til hvert stell, og når han har dusjet, så setter vi han oppå stellebordet for å tørke han [:)] 

så.. kommer nok til å ha det på badet med nestemann også [;)][:D]

Vi skal ha stellebord m balje på badet i 1. etg, til bruk på dagtid( gleder meg til å kjøpe)[:)]. Vi har et lite bad til og soverommene i 2. etg. Har kjøpt et stellebord (198,- på IKEA) til å bruke om natta. I begynnelsen har vi det kanskje på barnerommet, men tenker egentlig å ha det på badet i 2. etterhvert.

Har heldigvis stort bad..så stellebordet blir ståendes der ja...praktisk med alt innen rekkevidde[:)]

Stemmer helt klart for badet!!! Kan bli mye griseri ved bleieskift he he. Greit å ha en vask i nærheten[:D]

Så vittig du er...[:D] Vi skal ha stelle kommode på bad opp og nede, da vi har bad i begge etasjer.. soverrom oppe for alle mann, og da kjekt med stelle mulighet oppe ogå, men glad jeg slipper å gå opp for å ta stelle runden på dagtid. Da tar vi badet nede.. suverent for oss det iallefall[:)]

Skal ha det på badet. Nesten avhengig av vask i nærheten, ellers blir det mykje springing etter vatn. Ellers ville det ha blitt for kaldt for oss å ha det på soverommet. Liker det litt kjølig, i tillegg har vi eit gammalt hus som er litt kaldt av seg[:)]

har altfor lite bad vi også, men tror det blir stellematte oppå vaskemaskinen, i stedet for stellebord for rommet, nettopp pga vann og varme. det må da gå an å få tak i en sånn matte. noen som har sett/prøvd?

Back
Topp