Stellebord på plass:-)

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Da har jeg fått inn stellebord på badet. Fikk kjøpt av naboen for par hundre Kr, og den ser som den er ny:) For meg spiller det ingen rolle åssen merke det er el hvor dyr den egentlig er. Men fiiiin var den, passet helt fint på badet. Litt trangt blir det, men ikke så mye så vi ikke får hvert innpå der:P Men og såååå rart å se den stå der, og bare venter på å bli brukt. Gleeeeeder meg sååååå mye til vesle gullet kommer:)

• Liker
Reactions: VeL
Da har jeg fått inn stellebord på badet. Fikk kjøpt av naboen for par hundre Kr, og den ser som den er ny:) For meg spiller det ingen rolle åssen merke det er el hvor dyr den egentlig er. Men fiiiin var den, passet helt fint på badet. Litt trangt blir det, men ikke så mye så vi ikke får hvert innpå der:p Men og såååå rart å se den stå der, og bare venter på å bli brukt. Gleeeeeder meg sååååå mye til vesle gullet kommer:)

Gratulerer med stellebord :)
Nei det spiller ingen rolle om det er noe dyre merkegreier, bare den er fin og bra til det man skal bruke det til :)
Men bilde da du ;)

Takker. Skal legge ut bilde snart :)

Ja, bildebildebilde! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gratulerer med stellebord ja:)
Vi har fortsatt stellebord på badet vi, bruker det enda... Så her blir det stående leeeenge til... hehe

Jeg får ikke lastet det opp....det er for stort, og husker ikke hvordan jeg gjorde bildene mindre :(

Så koselig :) pris og merke har da vell ingenting å si så lenge ungen kan steller oppå det :) vi bruker bare en bred komode til stellebord :) gratulere med stellebord :)

Back
Topp