Julie*Lucas
Forumet er livet
Er dette sikkert eller fullstendig galskap? Noen som vet hvor jeg evnt. kan finne et som er bra og sikkert? På forhånd takk[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: IshavsPia
Det e en super oppfinnelse! [;)] Hadde det t eldsta p.g.a lite plass på badet og badekar [:D] Nu har æ det hos foreldran mine og bruke det t lillemor når vi e der [;)]
Det e merke Simo [:)]
ORIGINAL: Ana82
Fullstendig bortkasta for våres del. Må legge ned ungen på gulvet for en trenger begge hendene for å få opp badekaret eller opp med stelledelen. Når den skal tømmes må den jo nesten demonteres fordi slangen er plassert såpass høyt oppe på badekaret slik at alt ikke blir tømt.
ORIGINAL: Sicily
Det e en super oppfinnelse! [;)] Hadde det t eldsta p.g.a lite plass på badet og badekar [:D] Nu har æ det hos foreldran mine og bruke det t lillemor når vi e der [;)]
Det e merke Simo [:)]
Jepp! Pluss at badekaret i selve stellebordet kan brukes lenge. [:)] HVa er det som liksom skal være så usikkert med det, da?
Fullstendig bortkasta for våres del. Må legge ned ungen på gulvet for en trenger begge hendene for å få opp badekaret eller opp med stelledelen. Når den skal tømmes må den jo nesten demonteres fordi slangen er plassert såpass høyt oppe på badekaret slik at alt ikke blir tømt.
Aldri opplevd noen av problemene du beskriver. [:)]
Aldri opplevd noen av problemene du beskriver. [:)]
Ikkje æ heller [:)]
Tror vi var litt uheldig med modellen [8D]