Stellebord på 55cm?

Willow :)

Andre møte med forumet
Hei
Har ett ganske lite bad og lurer litt på hva jeg skal finne på når det gjelder stellebord.
Har ca 55cm mellom dusjen og veggen der jeg kanskje kan kile inn ett stellebord.
Da helst ett jeg kan trille ut på gulvet og helst ett med badekar i. Har ikke plass til en balje stående fremme hele tiden heller, så godt om det kunne være en alt i ett løsning.

Noen som har noe smarte tips til meg?

Hei
Har ett ganske lite bad og lurer litt på hva jeg skal finne på når det gjelder stellebord.
Har ca 55cm mellom dusjen og veggen der jeg kanskje kan kile inn ett stellebord.
Da helst ett jeg kan trille ut på gulvet og helst ett med badekar i. Har ikke plass til en balje stående fremme hele tiden heller, så godt om det kunne være en alt i ett løsning.

Noen som har noe smarte tips til meg?

Vi har ca samme situasjon, men tenker med meg selv at det blir for trangt å stå å stelle inni en sånn krok (men ingen erfaring). Vi har i alle fall valgt et sammenleggbart stellebord som bare tas ut på gulvet når vi skal stelle og kommer etterhvert til å ha en balje i dusjen.. i begynnelsen vasker vi babyen i vasken regner jeg med..

Sniglar Stellebord fra Ikea passer fint hos deg da :) Det er helt genialt, og enkelt å male i den fargen man ønsker dersom man vil det. Er noen bloggere som har pusset dem opp, du kan jo google og se om du finner inspirasjon :)

Vi har ca samme situasjon, men tenker med meg selv at det blir for trangt å stå å stelle inni en sånn krok (men ingen erfaring). Vi har i alle fall valgt et sammenleggbart stellebord som bare tas ut på gulvet når vi skal stelle og kommer etterhvert til å ha en balje i dusjen.. i begynnelsen vasker vi babyen i vasken regner jeg med..

Når du skriver stelle tenker du typisk morra- og kveldsstell, eller bleieskift??

Alt egentlig.. synes det blir trangt mellom veggen og dusjen..!

Oki.... Vet ikke hvor lett det er å få opp?? Høres litt tungvint ut.... Alternativ å feks ha på ett soverom?? Mange som gjør det også.....

Oki.... Vet ikke hvor lett det er å få opp?? Høres litt tungvint ut.... Alternativ å feks ha på ett soverom?? Mange som gjør det også.....
Det virket ganske greit det jeg har.. arvet det, jeg, så kan vi heller kjøpe et nytt om det ikke funker.. vi skal pusse opp en etasje, så på sikt får vi større bad...

Vi har et slikt et i stoff med lommer på sidene.. ikke sånt hvor du må klusse så mye.. fant et lignendes et: https://denlillebarnebutikken.no/stelle/stelle/sammenleggbart-stellebord

Tror også det blir trangt å stå inni kroken for å stelle. Men tenkte mer at stellebordet kunne stå med kortenden inn i kroken og så kunne jeg lett få dradd det litt ut på gulvet for å bruke det.
Men kan jo være jeg driver med ønsketenkning nå.. :)

Tror også det blir trangt å stå inni kroken for å stelle. Men tenkte mer at stellebordet kunne stå med kortenden inn i kroken og så kunne jeg lett få dradd det litt ut på gulvet for å bruke det.
Men kan jo være jeg driver med ønsketenkning nå.. :)
Det bør jo gå det da, men da burde du ha et med hjul kanskje?

Det bør jo gå det da, men da burde du ha et med hjul kanskje?
Jeg får se hva jeg finner... har sett på ett par stykker, men de har gjerne vært 60cm eller mer i dybden. Men synes sammenleggbart så genialt ut, så kanskje det blir ett lignende ett. :)

Jeg får se hva jeg finner... har sett på ett par stykker, men de har gjerne vært 60cm eller mer i dybden. Men synes sammenleggbart så genialt ut, så kanskje det blir ett lignende ett. :)
Min bror og svigerinne var veldig fornøyd med det i alle fall.. veldig gode lommer/mye oppbevaring sa de..

Vi har samme problem, liten plass til stellebord pga dårlig planløsning på badet. Endte opp med "Babydan Alfred", er smalt men praktisk. Dessverre ikke noe badekar i den, så vi har balje fra IKEA utenom ☺️

Back
Topp