stellebord og senga klar,så nå kan ...

attpåklattnr2

Gift med forumet
Tulla komme synes jeg.Gjerne i morgen..hehe
Fått kjøpt siste rest med klær og andre småting koselig .Er klar som ett egg her nå :greet008 .senga til lillemor.jpg

Kjenner følelsen ^^
Her er også seng og slik klart , så jeg er veldig klar for at lille bøllefrøet mitt kan komme nå . Meeene jeg har sagt han må minst vente til 1 januar XD

Seng har stått oppredd leeenge:) men igår fikk jeg endelig beskjed om at vogn og bilstol er sendt fra Tyskland så NÅ føler jeg at vi straks er klare:) Men for alles skyld så er det sikkert like bra å ente til termin 3 januar- fin dato å bli født det vel?
Førstemann hadde menstermin 18. UL termin 17. og ble født 19.:) Denne gangen er begge terminer 3. Ikke store avvikene her med andre ord! og jeg sporer av igjen..

Flott at alt er klart! Det skulle jeg si:)) lettere å slappe av da!

ja er det beste praktisk sett å få ett 2013 barn.Men blir ikke såå lei meg om det blir nå i desember :)jeg har ul termin 4 og menstermin 5 januar så er nok januar det blir:)

Hjelpe meg her er ingenting klart :P (har kjøpt inn alt men ingenting er sattopp) Men nå har jeg litt bedre tid enn dere da :P
Her får det ikke komme noen baby før neste år! Har jobbet i bhg, å unner ingen å bli født i desember :/ Aldresforskellen er merkbar i mange år, mellom de som er født tidlig på året og sent.

Jeg nekter å føde i år :p Jeg skal føde til neste år, dermed basta :)

Har ikke redd opp seng, vogn og bilstol står hos svigers, vugga er på loftet og slik skal det være til januar minst. Tror nok at det blir mannens oppgave å ordne det mens vi er på sykehuset :)

Her slipper hun ikke ut før etter 10.01! Vil ha litt perm før hun kommer. Har vasket klær, kjøpte babycall og tripp trapp i går (det er det eneste nye hun får! Fretexbaby!) Men seng og vogn er ikke skrudd sammen/vasket og oppredd, får ta det etter jul!

Her har stelebordet stått oppe lenge, men d var fordi jeg trengte et sted å legge fra meg tinga til småen på :) har ikke vaska noen av klærne enda, men snart permisjon og juleferie så da blir d nok vasking :)

Han trenger ikke prøve seg på å komme ut før 2013! ;)

Alt er egentlig klart for at hu skal kunne komme. Vi skal kjøpe en sånn kjørepose, men det kan man jo kjøpe på dagen også:p men uansett hvor klart vi har det her til henne, håper jeg hun kommer i januar, bare ikke 4, 9 eller 10. januar. Da andre familiemedlemmer har bursdag disse datoene;)

Här fick vi också upp sängen igår - svigermor fick bädda den efter starkt önske om det:-)
Blev plötsligt så verkligt nu när den kompå plats på vårt sovrum...

Her er alt komme i hus og klart. Har nok vert litt tidlig ute, men ville ikke ha noe å handle inn eller gjøre i stand i juletiden. Nå skal jeg bare slappe av de siste 3-4 ukene igjen til termin :3some

Jeg også jobber i barnehage + at jeg selv har en november barn som begynte på stor avdeling i høst.. og det er jo kjempe stor forskjell på en 3 åring født tidlig på året og en i slutten.. Mindre forskjeller senere, men merkes ekstremt godt i 3 årsalderen på sosialiseringen. Har også en april jente som er 5 og hun var jo 7 mnd eldre enn minsten da hun begynte på stor avdeling. Det eneste dumme med så tidlig som januar er at noen kjeder seg og er for store for småbarnsavdeling når de må vente til august med stor avdeling, men det er de som er veldig moden for alderen da og som føler seg litt utenfor. Skal ikke være lett.. April barn er perfekt, men kjekt med barn i ulike årstider.. Nå har jeg høst barn, vår barn og får vinterbarn.. Men trenger ingen sommerbarn. Har nok med 3.

Jeg også jobber i barnehage + at jeg selv har en november barn som begynte på stor avdeling i høst.. og det er jo kjempe stor forskjell på en 3 åring født tidlig på året og en i slutten.. Mindre forskjeller senere, men merkes ekstremt godt i 3 årsalderen på sosialiseringen. Har også en april jente som er 5 og hun var jo 7 mnd eldre enn minsten da hun begynte på stor avdeling. Det eneste dumme med så tidlig som januar er at noen kjeder seg og er for store for småbarnsavdeling når de må vente til august med stor avdeling, men det er de som er veldig moden for alderen da og som føler seg litt utenfor. Skal ikke være lett.. April barn er perfekt, men kjekt med barn i ulike årstider.. Nå har jeg høst barn, vår barn og får vinterbarn.. Men trenger ingen sommerbarn. Har nok med 3.
Jeg ser stor forskjell på skolen, spesielt på gutter.

Det eneste dumme med så tidlig som januar er at noen kjeder seg og er for store for småbarnsavdeling når de må vente til august med stor avdeling, men det er de som er veldig moden for alderen da og som føler seg litt utenfor. .

I alle barnehagene her flyttes de eldste treåringene over til storavdeling i januar... Det er veldig sjeldent at de går på småbarnsavdeling frem til august. Men det var bare en digresjon :) Barnehagen skal jo uansett legge opp til spennende og utfordrende dager for alle barna :)

Back
Topp