Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser stor forskjell på skolen, spesielt på gutter.Jeg også jobber i barnehage + at jeg selv har en november barn som begynte på stor avdeling i høst.. og det er jo kjempe stor forskjell på en 3 åring født tidlig på året og en i slutten.. Mindre forskjeller senere, men merkes ekstremt godt i 3 årsalderen på sosialiseringen. Har også en april jente som er 5 og hun var jo 7 mnd eldre enn minsten da hun begynte på stor avdeling. Det eneste dumme med så tidlig som januar er at noen kjeder seg og er for store for småbarnsavdeling når de må vente til august med stor avdeling, men det er de som er veldig moden for alderen da og som føler seg litt utenfor. Skal ikke være lett.. April barn er perfekt, men kjekt med barn i ulike årstider.. Nå har jeg høst barn, vår barn og får vinterbarn.. Men trenger ingen sommerbarn. Har nok med 3.
Det eneste dumme med så tidlig som januar er at noen kjeder seg og er for store for småbarnsavdeling når de må vente til august med stor avdeling, men det er de som er veldig moden for alderen da og som føler seg litt utenfor. .