Stellebord og lite bad!

Mamma_liv

Flørter med forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei! Tenker på type løsninger som finnes.. og hvordan dere har/hadde/skal ha det med trangt bad og type stellebord? På badet våres er det et lite hjørne disponibelt til et lite stellebord.. send gjerne bilde til inspirasjon om noen vil. :dummy:
 
Hei! Tenker på type løsninger som finnes.. og hvordan dere har/hadde/skal ha det med trangt bad og type stellebord? På badet våres er det et lite hjørne disponibelt til et lite stellebord.. send gjerne bilde til inspirasjon om noen vil. :dummy:
Til minsten nå har vi stellebord på rommet hennes ❤️ nå skal vi ha vegghengt ❤️ vi har knøttlite bad ;)
 
Har i et tidligere hus hatt sammenleggbart og vegghengt. Syns vegghengt er veldig praktisk på små bad. Hvis du har badekar finnes det egne til å ha over der.
 
Med de to første hadde jeg bare matte oppå vaskemaskinen. Nå er det tørketrommel oppå der så må finne en annen løsning om vi fortsatt bor i leiligheta når babyen kommer. Tipper det bare blir å legge matta på gulvet. Vet av erfaring at jeg stort sett skifter bleie alle andre plasser enn stellematta :laughing002 så lenge det ikke er bæsj da skyller jeg bare rompa under vasken.
Så på vegghengt når jeg gikk gravid med eldste, men slo det fra meg da jeg tenkte det ikke kom til å være i bruk så lenge, og med tanke på salg osv senere ønsket jeg ikke å lage unødvendige huller i fliser osv. Hadde jeg visst da at jeg skulle få (kanskje) tre barn i denne leiligheten kunne det jo alikavel vært verdt det :think005
 
Vi hadde stellebord til første, men droppet det til andremann. Hadde en stellematte som vi flyttet rundt... Kommer nok til å droppe stellebord til denne babyen også, men gå til innkjøp av en ny matte :)
 
Med de to første hadde jeg bare matte oppå vaskemaskinen. Nå er det tørketrommel oppå der så må finne en annen løsning om vi fortsatt bor i leiligheta når babyen kommer. Tipper det bare blir å legge matta på gulvet. Vet av erfaring at jeg stort sett skifter bleie alle andre plasser enn stellematta :laughing002 så lenge det ikke er bæsj da skyller jeg bare rompa under vasken.
Så på vegghengt når jeg gikk gravid med eldste, men slo det fra meg da jeg tenkte det ikke kom til å være i bruk så lenge, og med tanke på salg osv senere ønsket jeg ikke å lage unødvendige huller i fliser osv. Hadde jeg visst da at jeg skulle få (kanskje) tre barn i denne leiligheten kunne det jo alikavel vært verdt det :think005
Ja, vi er ikke så gira på hull i flisene vi heller.. dvs han har vel mer noia på det enn meg :laughing002
 
Stellematte oppå vaskemaskinen. Sparer masse plass. Vi har hengt 4 sugekopphyller fra ikea på veggen ved siden av til bleier og kremer ol. Har medium lite bad og hadde stellebord tidligere, men synes dette er mer praktisk.
 
Vi hadde også stellematte oppå vaskemaskinen, det funket helt supert :D Må ha stellematte litt opp i høyden, hadde aldri klart å kun skiftet på gulvet. Skifter alt for mange bæsjebleier i døgnet med nyfødt at ryggen min hadde ikke klart så mange stellestunder på gulvet:hilarious:
Med første ungen hadde vi forresten bare en helt enkel billig stellematte, med nr 2 investerte jeg i den fra Leander, og den er så fantastisk i forhold :D:Heartred
 
  • Liker
Reactions: HCS
Men hvor praktisk er det egentlig med stellebord på et annet rom? Jeg venter to og har lite bad så må kanskje innse at jeg må ha stellebord på et annet rom. Men samtidig bytter jeg jo ikkje alltid bleie på de to samtidig :hilarious: Hjelp:dead: har også badekar men ser for meg det blir tungt å stå bøyd over?
 
Men hvor praktisk er det egentlig med stellebord på et annet rom? Jeg venter to og har lite bad så må kanskje innse at jeg må ha stellebord på et annet rom. Men samtidig bytter jeg jo ikkje alltid bleie på de to samtidig :hilarious: Hjelp:dead: har også badekar men ser for meg det blir tungt å stå bøyd over?
Hvis du har badekar, så finnes det sammenleggbare stellebord til å ha oppå badekaret! Vet ikke om du har sett de? Festes med sugekopper på kanten. Det fungerte veldig greit for oss. Litt tungvint om man må ta det opp og ned ofte, men det var det vi kunne få plass til på vårt bad. Så vi brukte det ved bading og slikt. Ellers hadde vi også stellebord på babyens rom.

Screenshot_20230530_211409.jpg
 
Hvis du har badekar, så finnes det sammenleggbare stellebord til å ha oppå badekaret! Vet ikke om du har sett de? Festes med sugekopper på kanten. Det fungerte veldig greit for oss. Litt tungvint om man må ta det opp og ned ofte, men det var det vi kunne få plass til på vårt bad. Så vi brukte det ved bading og slikt. Ellers hadde vi også stellebord på babyens rom.

Vis vedlegget 406626
Ååå den var jo kjempelur! Takk for tips! Den skal vurderast! :)
 
Vi har bygget det inn i pax garderobeløsningen med den uttrekkbare hylleløsningen. Vi har i tillegg støtte under hyllen når den er trekt ut slik at den tåler vekten av babyen. På den måten så har vi alt til babyen inni skapet og lett tilgjengelig.
 
  • Liker
Reactions: HCS
Back
Topp