Stellebord med klær på badet.

Frkn

Forelsket i forumet
Vi har kjøpt et åpent stellebord som vi skal vi ha på badet. I det skal vi ha korger med forskjellige artikler vi trenger. Tenkte også på å ha bodyer og strømpebukser i slike korger. Easy access! Er dette uhygienisk siden det står åpent, eksponert på bad/toalett? Hvordan gjør dere det?

Last edited:
Neppe så mye verre enn at mange har alt mulig annet åpent på badet :p vi lukker dolokket før vi skyller ned da, så akkurat det tenker jeg ikke på. Vi er jo sjelden syke, så om det er noen bakterier der er det jo ikke noe som faktisk gjør noe.

Aldri tenkt på! Her er dolokket også stort sett igjen. Ikke verre enn at du fint kan pusse tennene med tannbørsten som står der. ;) Har alle klærne til minste på badet.

Vi har alle klærne til minstemann på badet. Har mye annet på badet jeg ville vært mer bekymret for :P

Vi har mye klær på badet de fleste av oss (brukt. Men ikke skittent for de fleste av oss, og rent i kommoden til yngste) null stress

Jeg har til og med tannbørster som ikke står i skap (dels fordi vi ikke har skap på badet desverre)

Vi er ikke spesielt mye syke av den grunn. Så det går nok bra.

Ja okei, da skal jeg ikke vie mer tid til å bekymre meg over basselusker . Vi har også tannbørste stående ute i en hylle, klær på badet osv. Men dette er vår første bebis, så aner ikke hva slike små bylter tåler :) takk for svar alle :)

• Liker
Reactions: PSH
Back
Topp