Stellebord med intergrert badekar eller ikke?

S-mamma

Gift med forumet
Hva synes dere av erfaring er best?
Stellebord/kommode med badekar i
eller
stellebord/kommode uten badekar og heller en badebalje på gulvet?

Hva skal dere ha?

separat badekar rett og slett fordi de er større og varer lenger [:)]

ORIGINAL: Emmeline

Vi hadde med integrert badekar sist, men denne gangen skal vi ikke ha det. Var helt greit å ha det, men ikke brukte vi det særlig lenge og jeg sysn det var tungvindt med en sleip oljete baby som skulle opp av vannet samtidig som du skulle ta ned stellebordet igjen og legge på håndkle, for det var jo sklidd av.

Helt enig, synes ikke det var så praktisk[:)]

Jeg skal ha med badekar, det blir lettest for meg :)

Kommode me badekar i begynnelsen så har vi badekar i huset også til han blir litt større  ;)

Hvordan er det med ryggen da? når en bruker balje på gulvet.. ?

ORIGINAL: Nirie83

Du har ikke en vaskemaskin eller en benk på badet da? Fins sånne stativ til badebaljer også. Vi skal ha kommoden med klær i gangen rett utenfor badet, så har vi stellematte og badebalje innpå badet (badet vårt er lite da). Dessuten skal de ikke bade hver dag, så det går sikkert ok [:)]

Finnes jo baljer med stativ da. Det har vi kjøpt! Og da kan man stå oppreist, og bare løfte barnet over på stellebenken!  [:)]

Er litt usikker enda... Spørs på hvor stort badet blir? Skal kjøpe oss leilighet [8D]

Badebalje med stativ må jeg se etter. lurt ;)

på jysk har de nå tilbud på en stellekommode til 1400 kr. liker den godt, er uten badekar.

Vi hadde stellebord med badekar,men brukte det aldri.Litt tungvindt når de er ferdig å bade.Litt lettere å bare ta de opp fra badekaret og bort på stellebordet. Hadde eget badekar/balje. Det var mye størr og kanbrukes mye lengre.

Vi hadde nok breukt det ennå om vi ikke hadde fått oss stor badekar 

på jysk har de nå tilbud på en stellekommode til 1400 kr. liker den godt, er uten badekar.

Hvis du kune skal ha stellekommode, så kan du jo bare kjøpe en billig kommode på Ikea og kjøpe sånn stelle matte derfra og[:)] Tror vi betalte 700 for en sånn Malm kommode på Ikea. Da er det 4 store og gode skuffer[:)]

Vi bor så langt fra ikea, bodø..

Det var jo teit da[&:]...men er det ikke en annen butikk de selger billige kommoder da[:)] 

1400 e no ikke så gale for ein stellekommode då:)

vi skal ha me innebygd badekar

Vi har kjøpt stellekommode med badekar under. Vi får se om det blir kjøpt in en badebalje etter hvert.
Får se hvor vanskeli det blir å bade ungen alene[:)].

Vi skal ikke ha noen av de to [:D] skal bygge om badet og kjøpe ny stor vask - nemlig stor nok til å bade babyen i...[;)] 

ORIGINAL: MammaMia98

separat badekar rett og slett fordi de er større og varer lenger [:)]

Enig.
Vi har kjøpt badekar separat. Skal forsåvidt ikke ha stellebord heller, har en praktisk integrert benk på badet. [:D]

Back
Topp