Stellebord MED eller uten balje?!

rebekka87

Betatt av forumet
Fordelen: Slipper å sitte på huk da du bader ungen hvis du har sting eller keisersnitt.
Ulempen: Ungen vokser fort ut av det, vi brukte ikke balja på stellebordet lenge.4 mnd tror jeg

Både meg og sambo er relativt høye så vi måtte faktisk bøye oss litt når vi holdt han i baljen, ikke så behagelig.
I tillegg så sprutet han masse så det er fare for at alt du har i stellebordet blir vått (vi har skuffer under)
I den baljen vi hadde så var det innebygget sete, ikke noe bra det heller, vinkelen var litt feil og det var jo umulig å få vasket håret hans.
Var også helt umulig å bade han alene, klarte ikke holde han samtidig som jeg la ned lokket for å legge han på. Kan jo seff legge han på gulvet, men er ikke så godt å drive bøyeøvelser hele tiden heller.

Nå har vi tatt baljen ut og lar den stå på gulvet i dusjen. Bedre med tanke på spruting og vi kan sitte ved siden av han. Men setet er der jo fremdeles.
Har lyst å kjøpe flexibath/helt plain balje, men har ikke plass til både den og den fra stellebordet...

Hvis du har badekar så er det å foretrekke syns jeg, mye lettere å bare tappe i noen cm med vann og la småen ligge alene på rygg [:)]

vi har stellebord med balje, men har ikke baljen i.
For det første mister man en skuffe med baljen i. det er utrulig vanskelig å bade bbayen alene om man bruker baljen under stellebordet. Da må man holde den våte babyen mens man legger ned stellebordet og legger på handuk. I tillegg vokser de veldig fort ut av den. Linus var bare 2mnd da vi måtte bytte balje. Han sprella så masse at han tok sparktak så hodet smalt i kanten[&o]

ORIGINAL: *Schmoopy*

Uten, så absolutt etter min mening!!

samme her!

Back
Topp