Trenger litt hjelp ang stellebod.. har rota mæ litt bort i jungelen..
hvilket skal du ha/ikke ha? hvorfor - evt hvorfor ikke?
legg gjerne med bilde
legg gjerne med bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukt vanlig malm kommode fra IKEA til begge. Når dei er ferdige med stellebord så har ein fortsatt ein god kommode. Antiskli matte og stellematte oppå
Sent from my iPhone using BV Forum
Trenger litt hjelp ang stellebod.. har rota mæ litt bort i jungelen..
legg gjerne med bilde![]()
Om du har plass er det best å ha et der du kan stå foran beina til ungen, altså ikke stelle h*n på siden, det er best for din rygg og sånt også![]()
http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/brio-changing-table-two.html
Dette hadde vi til de to eldste, men så flyttet vi, og fikk mindre bad, så dessverre ikke plass til det.
Nå har vi gulliver fra Ikea, funker bra det også, men må stelle fra siden.
Vi har kurver under, med kluter, pysj, bleier osv.
Men har kommode med klær på rommet![]()
Har nettopp montert Gulliver stellebordet. Det er litt høyere enn jeg trodde, og for min del synes jeg det er lettere å stelle fra siden. Må bøye meg veldig om jeg skulle gjort det forfra, spesielt når barnet blir større og lengre. Men stellebordet synes jeg er stødig og brahar tenkt litt på gulliver - men kanskje ikke så lurt læll med tanke på dt du skriv ifht å stelle på siden..
har stort bad men vurderer å sette inn badekar - må da evt sette stellebordeet over bideet vi har (han vi leier av vil ikke fjerne det) men vil ogsåå ha mulighet for hyller.. hmm!
Har nettopp montert Gulliver stellebordet. Det er litt høyere enn jeg trodde, og for min del synes jeg det er lettere å stelle fra siden. Må bøye meg veldig om jeg skulle gjort det forfra, spesielt når barnet blir større og lengre. Men stellebordet synes jeg er stødig og bra![]()
Enig med deg. Jeg får vondt i ryggen av å stelle om jeg står foran istedet for på siden.Har nettopp montert Gulliver stellebordet. Det er litt høyere enn jeg trodde, og for min del synes jeg det er lettere å stelle fra siden. Må bøye meg veldig om jeg skulle gjort det forfra, spesielt når barnet blir større og lengre. Men stellebordet synes jeg er stødig og bra![]()