Stellebord/kommode.

Maggie2

Andre møte med forumet
Hvilket stellebord eller stellekommode skal dere ha/har dere? :-)

Sist gang hadde jeg bare stellebord fra Ikea med to hyller under. Det funket helt greit da, men ser nå at jeg heller ønsker meg en kommode med mer plass til klær og diverse. Har dere noen tips?

Eg har akuratt kjøpt veggfesta stellebord, me har så lite bad at det var einaste løysinga her.
Har stellekomode med 2 skuffer frå ikea etter gutane, den var me veldig fornøyd med men får ikkje brukt den denne gangen.

Har bestilt denne fra Manis-h(med trebein). Håper jeg blir fornøyd :P Ser veldig fin og praktisk ut i hvert fall.
ImageUploadedByBV Forum1456860081.226391.jpg

Hvordan er høyden på denne? (ja jeg kan gå inn på IKEA å sjekke, men er så dø at jeg orker så vidt å være her.. Haha)
Jeg er 160 og mannen er 188, så må ha noe som funker for begge :)
Mål, ferdigmontert
Bredde: 160 cm
Dybde: 50 cm
Høyde: 95 cm
:)

Stellekommode med badekar som jeg har arvet. Den er praktisk og kan brukes som vanlig kommode senere :)

Bare hyggelig! :)
Jeg syns det er en behagelig høyde å stelle på (jeg er 173,5 og mannen er 178)

Ser for meg at jeg ender med å stelle på gulvet, i soffan, på senga etc uansett. Så det viktigste er vel for mannen.
Må ha kommoden på soverommet siden vi ikke har plass på badet, så blir vel sikkert en del lettvinte løsninger :p

ImageUploadedByBV Forum1457765318.551184.jpg
Denne. Kommer også m hjul. Badebalje i øverste skuff som man tar ut når den er for liten. Topp har hengsler slik at man kommer lett til baljen:)
Blir for tiden brukt til oppbevaring av baderomsting som håndklær ol.

Back
Topp