Vi har stelleplass på badet, men er blant annet endel hos svigers hvor det ikke er mulig, og det er helt ærlig helt forferdelig upraktisk å ikke ha vann i nærheten. Greit nok ved tissebleier og enkle bæsjebleier (nå som han er to år er det jo stort sett greit), men når han var yngre var det jo plutselig en bæsjoramaeksplosjon midt på stellebordet, eller lekkasje igjennom tøy og alt, og da er det greit med rennende vann tilgjengelig altså! Så lenge min var fullammet tok jeg også rett og slett å skylte hele stumpen i vasken istedetfor å stå å vaske den flytende bæsjen med servietter, selv om vi brukte tørrservietter med vann er det mye mer skånsomt for huden å slippe gnikkinga. Nå har vi aldri vært plaget med sår hud på poden da, men det er også litt miljøaspekt oppi dette for min del da

Også anbefaler forbrukerrådet å unngå våtservietter i daglig stell, så ville ihvertfall sett på løsninger for å unngå det. F.eks ha våte kluter stående i en boks på stelleplassen vet jeg endel gjør, slik at man slipper å væte opp for hvert stell. Men de må skiftes jevnlig da, siden klutene kan surne om de blir stående for lenge