Stellebord inspirasjon

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Vil du vise hvordan du har organisert stelleområde? Har du stellebord eller bare bruker du toppen av en kommode eller sofaen?

Jeg vil gjerne vite hvordan dere har løst det :)
Vi har hatt stellebord med de andre, men det blir ikke til at vi går opp på badet hver gang, så vi må ha et oppsett i stua.
 
Vi hadde stellebord med ikeabokser under hvor vi hadde klær og alt stelleutstyr (bleier, kremer osv). Men selve stellebordet ble raskt bytter ut med babygym :laughing002 Sånå har vi bare et sånn skiftelaken oppå matta som vi steller baby på, fordi hun hater å ligge på stellebordet (noe de fleste nyfødte gjør), og elsker babygymen. Lugger bare å smiler og prater når vi skifter nå:D Ting starter pent, men så utvikler det seg mer til mest praktisk hehe
 
Der hvor vi bodde når vi fikk eldste så hadde vi også stellematte på vaskebenk, med skuffer under til litt klær og stelleting. Nå har vi flyttet, og jeg trenger inspo til et stellebord hvor vi står på kortsiden og skifter :happy: var forresten gull verdt å ha vask rett ved siden av!

IMG_2536.jpeg
 
Der hvor vi bodde når vi fikk eldste så hadde vi også stellematte på vaskebenk, med skuffer under til litt klær og stelleting. Nå har vi flyttet, og jeg trenger inspo til et stellebord hvor vi står på kortsiden og skifter :happy: var forresten gull verdt å ha vask rett ved siden av!

Vis vedlegget 415988
Ja det kan jeg tenke meg! Vi har bare stua, det er for trangt i gangen på doen nede. Så vi har liksom ingen overflater heller. Var du fornøyd med den stellematta? Har sett litt på den.
 
Ja det kan jeg tenke meg! Vi har bare stua, det er for trangt i gangen på doen nede. Så vi har liksom ingen overflater heller. Var du fornøyd med den stellematta? Har sett litt på den.
Ja veldig! Den er i bruk enda og like fin etter 1,5 år :happy: Enkel å vaske av og ingen kriker eller kroker som bæsjen kan lure seg inn i. P.t. Ligger den bare på baderomsgulvet. vi lager aldri til nytt stellebord etter vi flyttet:p men er uaktuelt å holde på nede på gulvet med en nyfødt like etter fødsel
 
Ja veldig! Den er i bruk enda og like fin etter 1,5 år :happy: Enkel å vaske av og ingen kriker eller kroker som bæsjen kan lure seg inn i. P.t. Ligger den bare på baderomsgulvet. vi lager aldri til nytt stellebord etter vi flyttet:p men er uaktuelt å holde på nede på gulvet med en nyfødt like etter fødsel
Ja det skjønner jeg godt! Av erfaring vet jeg at vi ikke kommer til å gå opp på badet i andre etasje bare for å skifte bleier på dagtid, så det blir nok til at vi bare bruker sofaen her nede i stua også får jeg heller rigge til noe oppe på badet :)
 
Vi startet med stellebord på badet. Men alt ble så trangt. Så jeg tok med meg ei matte i stua. Har klær og bleier der å. Ble veldig greit. Veldig primitivt. Og tas vekk om folk kommer på besøk.
 
Vi startet med stellebord på badet. Men alt ble så trangt. Så jeg tok med meg ei matte i stua. Har klær og bleier der å. Ble veldig greit. Veldig primitivt. Og tas vekk om folk kommer på besøk.
Det blir nok mest sannsynlig sånn hos oss også.
 
Det som var det beste med alt var at ungen kunne snu seg og alt. Idag er jenta 2 år. Og jeg steller fremdeles på gulvet
Vi steller på gulvet vi også somregel på 2 åringen, det eller sofaen. Det er en stund siden jeg kvittet meg med det gigantisk møbelet av et stellebord vi satte på kjøkkenet da han var liten, men det passet virkelig ikke inn!
 
Back
Topp