Stellebord - hva velger dere?

Kjøttmeis

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Synes stellebord er så vanskelig. Har plass til en stellekommode, men litt skråtak der den må stå. Sliter med å finne noen jeg synes er både praktiske, fine og som ikke koster en formue. Helst med plass til klær også!

Vurderer også vanlig malm-kommode med stelleunderlag oppå. Eller åpent bord med hyller under. Og mannen blir gal av mine avveininger, dette er ikke like viktig for ham :p

Jeg har et fra IKEA - kommode med stellebordstopp, har desverre gått ut av produskjon. Men ser de har lignende løsninger - kommode med avtagbar topp, da kan den brukes som kommode senere. Holdt godt og vært fornøyd. Veldig greit at det ikke er så dyrt på IKEA også.

Synes bla den på Riviera er fin, men har en aversjon med å bruke mye penger på det ;)

Vi har denne, elsker den! Gleder meg til å få den ned på badet.
Kjøpte lik til å ha i egypt tilogmed ;)

Vi skal bare ha en stellematte opp på en malmkommode :)

Vi går også for Malm kommode med stellematte oppå :) Skal ha den på barnerommet, da vi ikke har plass på badet. Tror det kommer til å fungere greit!

Vi har kjøpt denne fra IKEA! Syns den er praktisk på ett forholdsvis lite bad, også var den ikke så dur heller:1200kr :-)ImageUploadedByBV Forum1462526230.480941.jpgImageUploadedByBV Forum1462526264.411343.jpg

P.s. Gubben som har tatt kreative bilder! Haha

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1462526246.081463.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1462526246.081463.jpg
    69,9 KB · Visninger: 44
Vi skal ha stellekommode fra IKEA.

Har lyst på stellebord med badebalje under topplokket ihvertfall. Klarer ikke helt å bestemme meg for vanlig plastikkbord med åpne hyller, da er det lett å nå tak i utstyr mens man holder på. Eller om jeg skal gå for stelle-kommode som kan brukes som vanlig kommode etterpå, da er det litt mer kronglete å nå tak i ting når man må trekke ut tunge treskuffer, også er det en del dyrere, men finere ;) Tror egentlig jeg kommer til å gå for det billigste alternativet...

Vi velger å ha en stellematte oppå vaskemaskinen, da vi ikke har plass til mer :)
Også har vi babyutstyret på hyller over :)

Har stellebord/kommoden fra første mann fortsatt, håper på å få plass til den på badet :)

Vi har trekløver sin stellekommode. Tror den heter Kasper eller noe

Kjøpte denne brukt via Facebook :)

image.jpeg

Back
Topp