Stellebord fra IKEA

Solana

Flørter med forumet
Er det noen har som har kjøpt Sniglar eller Gulliver stellebord fra IKEA (helt enkle stellebord med én eller to hyller under)? Jeg lurer på om det da er plass til sånn ordentlig stellematte oppi dem, eller om jeg blir nødt til å bruke den oppblåsbare dem selger på IKEA?

har det helt enkle, husker ikke helt men tror det er sånn at stelleputen fra barnas hus er litt kortere og bittelitt breiere? står i kjelleren så jeg får ikke gått ned å sjekket desverre pga bekkenet.
gikk helt fint likevel da

Jeg tror du ska få plass, men tror også at den plassen er knapp..

Hvis ikke, så er de ganske fine de som hører til da.. Med sånt trekk til[:)]

Kjøpt gulliver til å ha på rommet vårt, vet ikke om matten vi har passer.

HAr selv Singlar......Målene på stelleputa til stellebordet Singlar er 62cmx36cm, og passer helt perfekt ( er ganske fin med trekket som hører til synes jeg da...)  Vanlig stellepute er 63x52x10cm (ihvertfall på barnas hus), og disse passer ikke i Singlar stellebordet. Vet ikke om det går med vanlig stellematte til Gulliver-stellebordet. 

Singlar er det ikke plass til annen en den oppblåsbare fra IKEA, men mener å huske at vi hadde Gulliver sitt i barnehagen med en annen stellematte oppå [:)]

Man får heldigvis kjøpt stellematter i forskjellige størrelser[:)]

Vi har Singlar stellebord, og har kjøpt en litt mindre(kortere) stellematte!!

Jeg har Sniglar stellebordet og kjøpte stellematte på Barnas Hus. Målene skulle stemme, MEN stellematta var altfor bred og gikk utover sidene. Så jeg måtte levere stellematta tilbake, og kjøpte den oppblåsbare på IKEA (det er pute i ryggen, er bare sidene som er oppblåsbare) - så kjøpte jeg frottetrekk på Barnas Hus for å ha rundt den stellematta - jeg syntes trekkene på Ikea var så grusomme [8D]

Singlar sine mål e:
Lengde: 72 cm
Bredde: 53 cm

Bare og se på ikea.no det....

Dei målene som står på gullunge puta e jo bare ligge plassen, dei oppblåsbare kantne e ikkje tatt med....

Tusen takk for svar, alle sammen!

Er ikke det at jeg ikke synes stellematta fra IKEA ikke er noe fin, men jeg har alltid sett for meg en sånn "tradisjonell" stellematte; hvis dere skjønne hva jeg mener [;)].

Kanskje jeg rett og slett får ta sjansen og prøve, og håpe på det beste [:)]

Back
Topp