Hei! Noen som tilfeldigvis har god erfaring med slike stellebord som monteres over badekar? Vi holder på å bygge nytt bad og venter samtidig barn nr 3.
Det blir ikke gulvplass til stellebord på det nye badet, ser derfor etter stødige stellebord som kan monteres på badekar (ikke skrues i vegg)
Badekaret er 78cm bredt… det jeg fant på jollyroom er 78cm bredt, men går det da akkurat- eller akkurat ikke??
www.jollyroom.no
Ellers var det kun ett annet av denne typen på jollyroom og det var bare 74cm bredt, så det tror jeg ikke vil passe
Har googlet litt men finner bare disse….? Noen som vet om andre?
Det blir ikke gulvplass til stellebord på det nye badet, ser derfor etter stødige stellebord som kan monteres på badekar (ikke skrues i vegg)
Badekaret er 78cm bredt… det jeg fant på jollyroom er 78cm bredt, men går det da akkurat- eller akkurat ikke??
Kjøp Cam Idrobaby Estraibile Stellebord med Badekar, Hvit/Grå | Jollyroom
Cam Idrobaby Estraibile Stellebord med Badekar, Hvit/Grå - Fri frakt - Prisløfte - 365 dagers åpent kjøp - Hjemlevering
Ellers var det kun ett annet av denne typen på jollyroom og det var bare 74cm bredt, så det tror jeg ikke vil passe
Har googlet litt men finner bare disse….? Noen som vet om andre?