Stellebord eller ikke??

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Sist hadde jeg stellebord med badekar i.. Trengte egentlig ikke badekaret syns jeg. Ble brukt en gang... men stellebordet var jo kjekt å ha.. Litt lyst på hvitt stellebord gjerne med en skuff under, men tenker - er det nødvendig?? Holder kanskje med stellematte??

Hva skal dere ha??

Har hatt stellebord til alle 3. Jeg har brukt badekaret til stellebordet og stellebordet mye. Kommer helt klart til å velge stellebord med badekar og hyller/skoffer under denne gangen også.:)

Jeg skal også ha stellebord:-) har sett på noen som ikke tar så stor plass :-) og som man kan oppbevare alt man trenger i den, sånn som bleier, kremer, kluter, håndklær og sånn :-)

På badet har vi skyvedører på hele den ene veggen, og bak dem er det vaskemaskin/tørketrommel, varmtvannsbereder, mye skap og skuffer og en liten kjøkkenbenk på en måte, med kjøkkenvask. På en måte et lite vaskerom inne bak skyvedørene. I alle fall! Tenkte å prøve å finne ei stellematte som passer på benken det. Så kan jeg gjemme det bort når det ikke er i bruk, og jeg har vask i umiddelbar nærhet, samt masse skuffer til kluter, bleier og klær like under. Over benken er det overskap. Så kan henge opp en uro og litt dekor.

Men! Det må bli en litt liten stellematte! Noen som vet hvor man kan finne sånt? Benken er jo bare 60 dyp, og det er ikke veldig mye benkeplass ved siden av vasken.

Me har ikkje plass te stellebord så da blir ei stellematte på vaskemaskinen og ein smal kommode til å ha saker og ting i :-)

Har egentlig ikke plass til stellebord på rommet. Kommer non til å ha en matte so kan tas frem i sengen. Tenker hvis vi må skifte på dagen. Og ha en kommodestellebord på babyens fremtidige rom som kan senere gjøres om til bare kommode.

De ser veldig kjekke ut disse sammenleggbare badekarene :D det kommer nok vi kanskje til å skaffe oss også ;)

Vi har egentlig ikke plass til stellebord på badet.. Egentlig ikke no lite bad bare dårlig planlagt. Vurderer å bare ha en stellematte på gulvet som kan dras frem.. Har skuffer nok til å kunne ha utstyr som trengs i dem. Men må tenke litt på det..

Vi hadde stellebord med badekar i sist og var veldig fornøyd. Badekaret brukte vi ganske mye også. Blir nok det denne gangen også

Vi har et stellebord stående :) kjøpte med badekar i men det var veldig unødvendig. Blir for mye styr å fylle og tømme det så har tatt ut baken og bruker plassen heller ;)

Vi bruker kommode med stellematte til hu vår og kommer nok til å gjøre det med neste også. Har så lite bad at vi ikke har plass på badet så vi har kommode og stellematte på rommet til frøkna og brukte en badebalje når hun var så liten:)

Vi har egentlig ikke plass på badet til stellebord, men kommer til å ha et med badekar som kan slås sammen.

Vet at IKEA har stellabord man kan henge på veggen og ta ned ved bruk. Veldig greit om man har liten plass på badet

• Liker
Reactions: CHG
Har ikke plass til stellebord på badet. Skal ha et oppe på rommet med bare hyller under. Stellebord med badekar er ingen vits da vi har steamdusj med boblebad m dører. Men skal ha sånn "badehjelp" som det kalles. Slik med sugekopper under som kan festes i badekaret. Evnt en balje separert :)

Vi har heller ikke plass på badet til stellebord.
Hmmm.... lurer på om det finnes noen lure løsninger.
Ser for meg at det kan være litt upraktisk uten en ordentlig stellebord. Beste alternativet nå er vel å ha det i stua, rett på utsiden av bandet. Kommer til å se litt rart ut, men... ;)

Har bare plass til et lite stellebord, så må ha badekar/balje utenom. Har ikke tenkt på hvor den skal være, nå kjenner jeg at det stresset meg, haha :P kanskje den kan stå i dusjen når ingen bruker den, gjør jo ikke noe om den står midt på gulvet når en av oss dusjer!?

• Liker
Reactions: CHG
Vi flytter i juni, så aner liksom ikke hva vi har plass til enda :p sist hadde vi vanlig kommode på soverommet med stellematte på, og stokke flexibath til bading (sammenleggbart).

Har bare plass til et lite stellebord, så må ha badekar/balje utenom. Har ikke tenkt på hvor den skal være, nå kjenner jeg at det stresset meg, haha :P kanskje den kan stå i dusjen når ingen bruker den, gjør jo ikke noe om den står midt på gulvet når en av oss dusjer!?
Kjøpr flexibath, de tar ikke så stor plass :)

Back
Topp