stellebager i oslo sentrum

Dollface

Forumet er livet
VIP
hvilke butikker i oslo sentrum har GODT utvalg av FINE stellebager????

Jeg kommer til å dytte på denne tråden til jeg er fornøyd....

Sentrum vet jeg ikke, men de hadde noen fine på Sprell på løkka ihvertfall :) Stelleveske er gøy!

Tjolahopp skrev:
Sentrum vet jeg ikke, men de hadde noen fine på Sprell på løkka ihvertfall :) Stelleveske er gøy!

dyttelidytttttt...........

er det en butikk som er vanskelig å finne?

Uhm, ingen?

©Smartass skrev:
Uhm, ingen?

ingen??????????????????????????????????????

Andre plasser i grei t-baneturavstand for veldig gravid dame som egentlig er i bryllup?

Dollface skrev:

©Smartass skrev:
Uhm, ingen?

Andre plasser i grei t-baneturavstand for veldig gravid dame som egentlig er i bryllup?

Jeg endte opp uten iaffal.. 4-5 ulike å finne på babybutikkene, jeg vil ikke kalle det særlig til utvalg :P

©Smartass skrev:

Dollface skrev:

©Smartass skrev:
Uhm, ingen?

Jeg endte opp uten iaffal.. 4-5 ulike å finne på babybutikkene, jeg vil ikke kalle det særlig til utvalg :P

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... jeg vil ha en stellebag og jeg vil ta på den før jeg kjøper den!! Og den skal være fiiiiiiiiiiiiin!!

Dollface skrev:

Tjolahopp skrev:

dyttelidytttttt...........

er det en butikk som er vanskelig å finne?

Neida, ikke veldig vanskelig om du er bittelitt kjent. Du går torggata fra stortorget, går rett fram helt til du er over eventyrbrua, så tar du til venstre opp markveien. Sprell ligger på høyre side, ikke veldig langt opp. Og finner du ikke stelleveske så har de veldig, veldig mye annet fint! Leker, interiør og litt klær. Er et lite stykke å gå, men kan jo evt ta en trikk. Ellers kan det jo være de har noe på fru Lyng på steen og strøm f.eks?

Nå vet jo ikke jeg hva du synes er fint da.. Hvis det er sånn type Brio og sånn så er det vel babyshop og lignende som har best utvalg kanskje.. Jeg håpet de skulle ha noen på den kule mage -de hadde én.. Den var riktignok fin, men prisen var også veldig "fin".

Back
Topp