Stellebagen

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Dere som har barn fra før, hva pleier dere å ha i stellebagen?

begynner å bli en stund siden, men det som jeg husker var fast inventar i stelleveska var kles skift, flere bleier, termometer, stikkpiller, nesesuger, zink salve, våtservietter, ekstra smokk, anti bac.... åsså husker jeg ikke mer :p

3 bleier, zinksalve, våtservietter, mme pulver og kokt vann på flaske, to smokker og et helt skift. Leppomade til meg og brystskjold, mobilen og lommeboka. :p

Bleier, våtservietter, sinksalve, smokk, skift til baby, et lite håndkle, gulpeklut, antibac, middagsglass, tåteflaske og mme.

Til ettåringen: Bleier, våtservietter, sinksalve, engangsliggeunderlag, antibac, to skift, bleieposer og smekke. Samt frukt/ grønnsaker.

Da han var mindre hadde jeg i tillegg et par gaskluter, ammeinnlegg, og et lite pledd oppi.

Bleier, våtservietter og tørre kluter, ammmeinnlegg, lite teppe, skift til baby, antibac og smokk. Og så brukte jeg den som veske til meg selv, så lommebok, mobil og leppomade også:)

Mye av det samme som de over her. Skift, bleier, våtservietter, sutt, ammeinnlegg, engangsunderlag, kluter o.l. Dette tror jeg faller veldig naturlig når babyen har kommet og man skal ut. Man finner fort ut hva som er greit å ha med seg ;)

Stelleveska vår er sånn som man kan feste til en stol, så får man en barnestol- veldig praktisk!!, så vi har: Barnestol, 3xbleier, våtservietter, engangsunderlag, håndsprit, flaske, skje, mme-pulver, grøtpulver, gulpeklut, body og bukse.

Samme som de over her ja, og så kommer litt an på hva vi skal.

Bleier, engangsunderlag, våtservietter, sinksalve, ekstra skift, og ting til meg som jeg ellers hadde hatt i veska.
Da jeg ammet, hadde jeg med ammeinnlegg. Nå, som han er ett år, tar jeg gjerne med en smoothie, kjeks eller noe annet enkelt til å spise og drikke.

Bleier
Håndduk til å skifte bleie på
"Hjemmelaga" våtservietter
Ammeinnlegg
Wetbag
Klesskift
Paracet
Rumpesalve
Antibac
Gulpekluter

Og ellers ting jeg vanligvis har i min veske som lommebok, tyggis, avtalebok, nøkler osv

I min stelleveske befinner det seg: bleier, våtservietter, stelleunderlag, bleieposer(til å legge skitne bleier i), antibac, sinksalve, ekstra tutter, ekstra koseklut(flanell gulpeklut, men er koseklut her i huset), leppepomade til meg, håndkrem til meg, tutteflaske med vann i, helsekortet til minsten.. Det var vel det tror jeg :p når de er bittesmå finnes det også ekstra skift. :)

Husker ikke alt, men var vel noe sånt som:
-bleier
-kluter
-våtservietter
-bleieposer
-engangsunderlag og underlag
-skift
-smokker
-salve
-antibac
-fruktmos etc når hun ble litt større
Prøver å komme på noe lurt, men tror ikke jeg hadde så mye annet i.
Denne gangen skal jeg ha med "poser" som jeg kan ha skittent tøy i.

Ekstra skift, stellematte, bleier, smokker, våtservietter, matglass/erstatning/flaske, og så brukte jeg hundeposer til brukte bleier, så det var med.

Bleier, stellematte ( en tykk og engangs), klesskift, våtservietter, en biteleke, en tutteflaske, en kartong mme. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skifteklær x2
Håndkle til bleieskift
Bleieposer
Bleier
Antibac
Paracet
Sinksalve
Ammekluter
Koseklut/tutt
Våtservietter
Vanlige kluter