Stellebagen...

marihøna30

Elsker forumet
Som dere husker så gikk min stellebag i stykker i de ringene som holder bærestroppen, jeg har klaget siden 22. desembr, og i går kom løsningen... Jeg fikk en i sort, min var grå, for så selv å flytte over ringene sidne jeg vil ha grå når den matcher vogna (mønster delen harjo samme fargem og stroppene var sorte der den gamle var grå). Ikek helt det jeg ønsket, men da har jeg plutselig to bager som forsåvidt funker! Og jeg oppdaget at den frste jeg fikk ikke var komplett, for i den nye var det stellematte med også... Er det mulig av babyshop å rote SÅ mye?? Først glemte de å sende med veska som skulle følge meg, så henter jeg den når jeg oppdager at den ikke er med, også har de klart å gi meg en som ikke er komplett?? Såpas burde de vel kontrollere de tingen de selger vel?? Så selv om jeg fikk 'ny' og er fornøyd, så er jeg rimelig misfornøyd over servicen!! Veska mi kom jo for en uke siden, også bruker e over en uke, og med masing fra meg innimellom for å ringe levrandør for å finne ut hvorfor de sender feil farge... Og de har hatt den fargen jeg fikk i butikken hele tiden, så de kunne løst problemet på 5 min, og ikke brukt 6 uker!!

Herregud! skjønner godt at du blir frustrert! [&:]

godt du sprer rykte og dårlig service! Da handler vi ikke der! :P Er en baby butikk her jeg bor i horten også! (Kodial) De er heeelt gale! Føller etter deg i butikken! Maser like mye som selgere på torvet :P

Vi valgte jo liksomsimo fordi butikken sa det var SÅ god serviceer, og enkelt å få reserve deler sidn det lå i Norge, også bruker de 6 uker på to ringer til en bag... Fordi det tar over en uke å komme igjennom på telefon til kontoret dems?? Da håper jeg vrkelig ikke det sker noe med vogna vår, for den er jeg litt er avhengig av å kunne trille enn å kunn ebære bagen på skuldra!!

Back
Topp