Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skip hop duo, og veldig fornøyd med den. De to rommene foran er perfekte for en pakke våtservietter og en bunke bleier. På sidene har jeg hatt vannflaske og en leke lett tilgjengelig. Rommet er stort nok til et ekstra skift, og så er det to små siderom der det er plass til litt småting. Veldig praktiskNoen som har brukt stellebag og har noen å anbefale? Jeg har sett litt på skip hop duo og skip hop Mainframe.. sistenevnte syntes jeg virker veldig kjekk når den kan kan holdes åpen og gjør d enkelt å finne ting, feks når du bare har en hånd ledig e.l.
Stellesekk ja! Vurderer litt det jeg også for å avlaste armer litt. Har du noen å anbefale?Jeg har stellesekk som kan bæres på ryggen - det synes jeg har vært veldig praktisk!![]()
Stellesekk ja! Vurderer litt det jeg også for å avlaste armer litt. Har du noen å anbefale?

Den har jeg å. Syntes den er ålreit, men syntes den elektriske biten er litt dumt opp mot rengjøring.Jeg har denne: https://www.krambua-nordfjordeid.no/productdetails.php?product=32911
Synes den funker bra - kjekt med kroker som kan brukes til å henge den på vogna! Ellers har den mange andre fancy greier som jeg egentlig ikke har brukt …![]()