Noen gode tips om stellebag? Er det nødvendig eller bruker dere bare en eksisterende veske/bag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har stokke sin, henger godt på vognen og er sekk i tillegg til skulderveske. oversiktlig oppi, hadde kaos sin sekk først men ble så lei av å ta opp alt for å finne det som lå i bunn. ble bare rot for min del![]()
https://www.jollyroom.no/mamma/stel...JEQb2hmdLWj7kLnz4u7gRtv6XgGegR2hoCtpUQAvD_BwENoen gode tips om stellebag? Er det nødvendig eller bruker dere bare en eksisterende veske/bag?
Bruker den fortsatt fordi den er romslig og både jeg og mannen syns den er stilig. Veldig praktisk at den både kan henges på vogna og ha på ryggen. 

Var helt perfekt for oss. Mye plass til både flasker og godt med skift. Flaskebaby og refluks på førstemann så måtte ha med en god del ting utTakk!![]()

Denne så helt genial ut! Mulig jeg må revurdere den stellesekken til fordel for denne altså. Vet du hvordan den er størrelsesmessig i forhold til emmaljunga sine stellevesker? Har hatt emmaljunga tidligere å synes de blir litt små…https://www.jollyroom.no/mamma/stel...JEQb2hmdLWj7kLnz4u7gRtv6XgGegR2hoCtpUQAvD_BwE
Jeg anbefaler denne på det sterkeste! Den er veldig romslig og har mange rom både utvendig og innvendig!
Ser det ligger mange pent brukte kaos-sekker på FinnJeg har likt å ha stellevesker som henger godt på vogna og som har god plass og litt lommer her og der. Denne gang tror jeg vi har bestemt oss for kaos sin stellesekk. Har sett litt på ei fra storsak og, men synes den ble usmakelig dyr..
Har sett selv tidligere, men har sikkert avgrensa til i nærområdet. Synes de som lå ute da var veldig slitte.. men får sjekke litt, fant ei stelleveske nå som noen la ut link til her. Den så helt super ut, og kosta 1/3 del, ble litt gira på den nåSer det ligger mange pent brukte kaos-sekker på Finnvurderer en selv

Nei har ikke peiling desverre.Denne så helt genial ut! Mulig jeg må revurdere den stellesekken til fordel for denne altså. Vet du hvordan den er størrelsesmessig i forhold til emmaljunga sine stellevesker? Har hatt emmaljunga tidligere å synes de blir litt små…
5 små lommer utvendig, 2 store rom og 1 hovedrom i midten med små lommer inni der igjen! Kan ikke få anbefale den nokk 

Det ligger flere pent brukte fra Storksak på Tise, jeg har vurdert de selv også!Jeg har likt å ha stellevesker som henger godt på vogna og som har god plass og litt lommer her og der. Denne gang tror jeg vi har bestemt oss for kaos sin stellesekk. Har sett litt på ei fra storsak og, men synes den ble usmakelig dyr..
Det skal jeg sjekke ut, forelska meg litt i den i skinn som e samarbeid med bugaboo.. men nå likte jeg godt den det ble lagt link til her og den fra Beemoo å da får jeg ny til 500kr, blir fort denVi har Easygrow Mama bag fra før, men kjøpte fra et parti med ødelagte glidelåser og fant ikke ut at de ble trukket tilbake før det var for sent.Glidelåsene funket bra først, men så begynte de å dele seg midt på. Var veldig fornøyd ellers, så prøver å finne ut om jeg skal få glidelåsene byttet, kjøpe Storksak, eller kjøpe Kaos stellesekk.
Det ligger flere pent brukte fra Storksak på Tise, jeg har vurdert de selv også!![]()

Vet du om den passer fint til Emmaljunga NX90? Må man kjøpe noe ekstra feste til barnevognen?https://www.jollyroom.no/mamma/stel...JEQb2hmdLWj7kLnz4u7gRtv6XgGegR2hoCtpUQAvD_BwE
Jeg anbefaler denne på det sterkeste! Den er veldig romslig og har mange rom både utvendig og innvendig!