Stellebag..

VenterFebruarGutt

Første møte med forumet
Hei. :happy:
Hvilke stellebag har dere valgt? Den som "hører til" vogna, eller en helt annen?
Og hva tenker dere på ved valg av stellebag?

Skip hop :) Grei plass, masse lommer på utsiden, grei å se på -ikke minst for pappaen som skal ha en ganske lang del av permisjonen ;)

Viktig med mange lommer! Brukte den som hørte til vogna sist, har kjøpt en litt mindre siden da. Men vet ikke hvilken av de vi kommer til å bruke til babyen. Hvis begge barna skal være med må det nok bli den største :)

Her gikk vi rett og slett for en fra Ikea. Grå i fargen, og masse lommer. Og med plass til det vi trenger.

Kjøpte en dødsfin en på jollyroom for 199kr på salg ! Den er romslig og har masse lommer og stellematte som følger med

Husker faktisk ikke hvilken type, men kjøpte den på babyshop og kosta rundt 700. Svart - helt plain, med masse lommer :p

ImageUploadedByBV Forum1484048177.102371.jpgmørk bilde, men har storksak stelleveske. Veldig fornøyd, god plass:) forrige gang hadde jeg en stelleveske som var hard, fordi det også var sånn stol til barnet. Den var veldig grei, men var upraktisk siden den var hard, og hadde lite plass i den. Men har den på lur:)

Har hatt fire stk no med storebror, den nyeste har eg hatt en god stund, kostet endel mer enn de andre og eg er kjempe fornøyd med den, endel lommer på innsiden og utsiden.. En skip hop veske :)

EBay har mange fine :)

Har den som hører til vogna, og har hatt den siden vi kjøpte vogna i 2012. Har hatt lyst på en annen type helt siden vi fikk den, men så har jeg ikke giddet å bruke penger på akkurat det, for den vi har er jo helt grei. Vi får med det vi trenger, og den er veldig pappavennlig i utseendet :p Omtrent som den her:

36179156_1.jpg

EBay har mange fine :)
Har du sett noen av dem "på ordentlig"? Jeg skal kjøpe brukt eller billig, som f.eks. på eBay. Har aldri vært opptatt av stellevesker, så trenger bare ei som henger sammen og har plass til det mest nødvendige :D

Har du sett noen av dem "på ordentlig"? Jeg skal kjøpe brukt eller billig, som f.eks. på eBay. Har aldri vært opptatt av stellevesker, så trenger bare ei som henger sammen og har plass til det mest nødvendige :D
Vi kjøpte 2 på ebay. Men klarte ikke å finne bildene igjen akkurat nå. men de er billige og grei :)

Jeg har den som hører til vognen siden det var den vi brukte til kommende storesøster :) denne gangen har vi kjøpt storsak caroline <3 så vi har egentlig to... hehe

Sniker fra Januar, siden jeg regner med å sikkert gå over...

Har kjøpt en Storksak Elizabeth brukt på finn. Gleder meg skikkelig til å bruke den! Mulig vi må ha en til, for mannen sier den ser ut som ei dameveske - og det gjør den jo :)

Back
Topp