Stellebag

To skift (ett nå som hun er så stor) bleier, våtservietter, smokk, stelleunderlag, vannflaske, en smoothie, leke.. Hm kommer ikke på mer i farta :)

Ett par skift, bleier, ekstra smekker, våtservietter, kompresskluter, gulpekluter, smokker, stelleunderlag, sprit

Ett par skift, bleier, ekstra smekker, våtservietter, kompresskluter, gulpekluter, smokker, stelleunderlag, sprit
Gulpekluter ja! Gud a meg, at jeg kunne glemme det! Hadde et arsenal med gulpekluter med meg [emoji14] Har ikke det med ettåringen. Bruker fortsatt stelleveske da. Siklesmekker hadde jeg også med :)

Med alt ovenfor har vi også; Bleieposer, skjeer, maisgodis,havrestanggodis.

To tåteflasker, termos med ferdig temperert vann og melkepulverbeholder med ferdig opptellte porsjoner.
Nå som han er større så er dette byttet ut med camelback med vann/juice.

Vi har også med stikkpille med Paracet, d-vitamindråper, og dentinox for de hovene gommene.

Og så er veie/helsekortet oppi der.

Det er mye som skal med. Men etterhvert går det vel mer eller mindre på autopilot?
Og noen ting ligger jo i vesken hele tiden?

Det er mye som skal med. Men etterhvert går det vel mer eller mindre på autopilot?
Og noen ting ligger jo i vesken hele tiden?
Man må fylle på hele tiden. Greit å gjøre det dagen før man skal noe.

Vi har en stellebag hos begge sett med besteforeldre også. Lettet jobben vår mye å ha doble sett der også. Slipper å ta m mye dit hver gang.

Man må fylle på hele tiden. Greit å gjøre det dagen før man skal noe.

Vi har en stellebag hos begge sett med besteforeldre også. Lettet jobben vår mye å ha doble sett der også. Slipper å ta m mye dit hver gang.

Ja det er sikkert lurt når man er heldig og har besteforeldre i nærheten. For det er,he å huske på og mye som skal med!

Back
Topp