Stellebag

Min er ikke fancey. Den som fulgte med vogna :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Min er ikke fancey. Den som fulgte med vogna :p

Har en stelleveske fra petunia pickle bottom fra sist, som jeg kjøpte brukt. Syns de har mange fine. Har ikke bilde, siden den ligger på loftet. Men du kan jo kikke på petunia.com :-)

Jeg har kjøpt den som hører til vogna (Emmaljunga Light grey). Ikke spesielt stilig, men praktisk og grei :p

Jeg har stellevesken som hører til emmaljungavognen fra 2010...! Men Tenker å faktisk bare bruke min MK veske til stelleveske denne gangen. Den til emmaljungavognen er praktisk, men ikke et vidunderlig syn ;)

Jeg drømmer om en storksak! De er dyre. Den jeg drømmer om nå koster 1500 kr. Finnes de til 2000 kr ogsp

-Fra appen-

Eg drømme om denne frå Petunia Pickle Bottom, men finne ingen i den fargen(Tranquil Tibet) :(

Vedlegg

• Petunia Pickle Bottom Tranquil Tibet Backpack Diaper Bag.jpg
    Petunia Pickle Bottom Tranquil Tibet Backpack Diaper Bag.jpg
    366,1 KB · Visninger: 32
Jeg ønska meg også en av de. Men tok til fornuften og kjøpte en billigere. Ble babymel sin ella quilted black :-)
Nå skal jo jeg vinne en storksak av Babyverden da ^^ Vi har en stelleveske arvet fra svigerinna mi, så strengt talt trenger vi ikke.. Men :P

-Fra appen-

Jeg ønsker meg denne fra elodie details:
ImageUploadedByBV Forum1408176168.035880.jpg
Hadde jeg ikke allerede hatt en hadde jeg garantert kjøpt den :)

Så lenge ungen gulpe og grise + bruke bleia

Android appen på SG S5

har kjøpt den som følger med vogna emmaljunga city cross

Har denne da jeg vant den på Landstreffet for aug 2010 :)

Har ikke bestemt meg for om jeg skal bruke denne eller en annen stor veske enda :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Vedlegg

• 1408233166168.jpg
    1408233166168.jpg
    35,5 KB · Visninger: 43
Back
Topp