Stelle produkter?

Takk for bra tips! Jeg er også opptatt av å bruke minst mulig produkter på lille, da kroppen som regel regulerer ting selv om man lar den. Bruker kun shampoo og en ansiktsskrubb på meg selv og litt lotion på vintern.
Men har hørt at olje på en mesoft funker bra mot seigt babybek, at kun vann og kluter ikke får alt bort. Bodylotion og salve tror jeg mest blir stående :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fru. Uviten her...Kan ej spør ka e mesoft og babybek? :P

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Fru. Uviten her...Kan ej spør ka e mesoft og babybek? :P

Mesoft er et kompress, liten klut nærmest, brukes til å rense sår med, vaske med osv :) Bruker det mye i hj.sk-pleien :)
Babybek er den første avføringa til babyen, svart tjæreaktig greie som består av det babyen har svelget i livmora :p greiest å få bort med litt olje på en fuktig klut ;)

Mesoft er et kompress, liten klut nærmest, brukes til å rense sår med, vaske med osv :) Bruker det mye i hj.sk-pleien :)
Babybek er den første avføringa til babyen, svart tjæreaktig greie som består av det babyen har svelget i livmora :p greiest å få bort med litt olje på en fuktig klut ;)

Aha :) ja men då he ej lært nåke nytt i dag også ;)

Kommer til å kjøpe babyolje, våtservietter og kompresser/engangskluter. Veit ikke helt med sjampo. Har hun mye hår så kanskje vi må ha det, men jeg venter til etter hun er født.

Så kommer det vel noen kremer i de apotekboksene så jeg skal teste de før jeg kjøper inn noe. Venninna mi hadde mest suksess med potetmel mot sår rumpe så det kan jo hende jeg må teste det også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Potetmelet er fantastisk, både for sår stump eller bleieutslett. Bra å bruke rundt halsen/lysk og lår også hvis det blir klamt i skrukkene ;-)

♥♥♥Er i uke 34♥♥♥

Back
Topp