Noen som har en liste over hva man bør ha? Som i q-tip, badetermometer, shampoo osv. 
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du tenke nok på BephantenJeg tenker sinksalve, babyolje, mesoft som man kan vaske såre stumper med, også har jeg hørt om en salve som skal være bra. Starter på B![]()
Også våtservieter, termometer.
Kommer ikke på noe mer. Man skal jo gjerne ikke bruke så mye produkter har jeg har![]()
Ja takk, det var det den het :-DDu tenke nok på Bephanten
Vil fraråda zinksalve, den legge seg berre som et lokk og pleie ikkje den såre stumpen
Her har me:
Bephanten
Q-tips
Termometer
Kluter
Eingongskluter
Våtservietta
Negleklipper.
Nesesuger
Badeolja
Android appen på SG S5
Der kom det- nesesuger! Jeg tenkte på det for en stund siden, og gikk i glemmeboka, takk!Du tenke nok på Bephanten
Vil fraråda zinksalve, den legge seg berre som et lokk og pleie ikkje den såre stumpen
Her har me:
Bephanten
Q-tips
Termometer
Kluter
Eingongskluter
Våtservietta
Negleklipper.
Nesesuger
Badeolja
Android appen på SG S5
Jeg tenker sinksalve, babyolje, mesoft som man kan vaske såre stumper med, også har jeg hørt om en salve som skal være bra. Starter på B
Også våtservieter, termometer.
Kommer ikke på noe mer. Man skal jo gjerne ikke bruke så mye produkter har jeg har![]()
Fint lite er kjøpt inn. Brukte ikke noen såper eller oljer/lotion til førstemann i starten, og har tenkt til å kjøre samme løype nå. Kanskje litt babyolje i badevannet om han har tørr hud. Ellers kan jeg legge inn en anbefaling på potetmel i en saltbøsse på stellebordet, det beste om stumpen blir sår![]()
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app