Stelle produkter til miniene

MiaDenPia

Elsker forumet
Hva slags stelle produkter bruker dere \ bruker dere ikke til miniene og hvorfor (shampoo, dusjsåpe, våtservietter kremer OL)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Vi bruker olje i vannet ved bading, inotyol ved sår rumpe, og prøver å finne en god krem siden hun blir veldig tørr i kinna. Ingen våtservietter, for da blir hun rød og sår. Kun vann når det trengs. Det er alt hun har behov for enn så lenge.

Bruker Dr.greve sin baby shampoo Natusan sin babyolje,
SebaMed sin vinter og kuldekrem,
en skjelden gang zinksalve fra Dr.greve eller Natusan ,å en krem kalt bethapan tror jeg (fikk sånne små prøve tuber i gratis pakker, har dem enda)

Babylotion da har det vært Natusan sin.. Våtservietter har jeg brukt flere typer av..

Her har vi til nå brukt weleda sine produkter(sjampo dusjsåpe er kombi, lotion og kuldekrem) og dr greves olje og dusjsåpe men jeg mistenker att minien muligens reagerer litt for han blir litt rød....

Så jakter på andre forslag

Har selv overfølsom hud og hodebunn så bruker parfymefri shampoo (anglamark\neutral) men den kan vell ikke brukes til små barn?
PS, kuldekremen til weleda synes jeg er god.... Ikke opplevd noen reaksjoner på den

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Jeg bruker sånne dry wipes med vann på istedenfor våtervietter, har handlet økologiske naturlige produkter på iherb, som earth angel baby mama, weleda. Bruker bare olje i badevannet, bades 1 gang i uka pga eksem. Bruker shea butter på huden, eller olje.
Pga mye allergi så brukes ikke parfyme, eller noe kunstig her i huset. Og jeg holder meg unna paraber, kjøper økologisk så langt det går og produkter som ikke er testet på dyr helst til meg selv så prøver det samme til mini:)

Her bruker vi bare produktene fra burts bee baby. Våtservietter bruker vi IKKE, prøvde på meg selv å ble helt rød av flere typer. Bruker mesoft og olje.

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Jeg sverger til Mori Of Norway stellesalve & krem! Gjør bebisen silkemyk ❤️ så har jeg jordnøttolje i badevannet & burts bees baby bee shampoo. Bruker aldri våtservietter.

Her bruker vi Dr. greve til badevann, Vidi barn engangskluter (ditt apotek), eller våtservietter hvis vi er borte. Dr, greve zinksalve og Libero krem til kinnene. :)

Bruker kun babyolje i badevannet. Bruker sjelden våtservietter (kun når vi er ute på farten), av kremer går det kun i aderma og litt sinksalve en sjelden gang.

Har akkurat nå zinksalve fra lr, babyolje/ natusan såpe til bading, og Norwex shea butter til evt tørre kinn. Å våtservetter hvis han gjør nr to når vi er ute å farter.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Sebamed produkter meste parten. Men også vidi barn tør/våt servietter. Bepanthen Salve.

Back
Topp