Stelle plass på barnerommet?

Lykkeliten

Glad i forumet
Er det andre som skal ha stelle plass et annet rom enn badet?
Her er det null veggplass ledig på baderommet, så er ikke plass til det. Så vi må nesten bruke stellebordet på barnerommet..
Folk jeg kjenner har sagt at de heller ville hatt et enkelt stellbort på badet med hjul på da, som de flytter på ..
Er det så dumt å ikke ha stelle plass på på badet? Noen som har erfaring med dette?

Vi har bestemt oss for å ha stelleplass på rommet. Jeg tørr ikke gå ned trapper for å komme på badet Fks om natten. Husker hvordan jeg var sist i ammetåka. Vi lager et stellerom/soverom/Ammerom med god plass og så skal det være veldig koselig og oppholde seg i samtidig :-)

For meg ville det vært rart å ha stelleplass i et rom jeg ikke har vann....Men det er jo noen som har det på rommet, og syns det er greitt. Du har ikke vaskemaskin på badet som du kan legge stellematta over da? Eller på benken hvis den er litt stor? Vi hadde et stellebord som vi plasserte over doen på badet (så hadde vi et ekstra toalettrom som vi brukte den perioden istedenfor doen på badet)

Vi hadde stelleplass på rommet med forrigemann pga. plassmangel på bad. Det fungerte greit. Vi brukte mye våtservietter + hadde vann stående i en mugge og hentet bolle med lunka vann fra badet når vi skulle vaske. Ellers badet vi baby i balje i dusjen. Litt enklere kanskje å ha tilgang på vask på samme rom, men det går greit å ordne seg uten også.

Har også hatt en løs stellematte som jeg har hatt mulighet til å flytte rundt der det passet seg å ta stellet. Den hadde jeg fast på badet. Enten stelte vi på gulvet der, i sofaen på gulvet i stua... Ja og så videre :-) Fungerte veldig fint det.

Vi hadde heller ikke stellebord til forrige. Hadde en stellematte som vi la på vaskemaskinen. Brukte slik antiskli matte under (fra IKEA eller claes ohlson). Helt enig i at jeg ville hatt det i nærheten av vann, men har du så vann står på barnerommet så hjelper det mye.

Skal ha på rommet, da vi ikke har noe plass på badet... Tenker det bare er greit så slipper man det sterke lyset osv ved bleieskift på kveldene/nettene. Våtservietter til kattevasken også er det jo fullt mulig å ta med vann inn når det skal vaskes bedre som ved morgen og kveldsstell. Har kjøpt et vaskefat i plast jeg tenker å bruke da :)
Må bare gjøre det beste utav det når en har lite bad ;)

åå! er så usikker! :P
Har et veldig stort bad egentlig men alt er så "dumt" plassert så har bare ledig midt på gulvet.
Vil ikke ødelegge ryggen våres på å skifte på gulvet osv..
Å har et vaskerom i kjelleren så har veldig lite overflater det også..
Berre dumt å kjøpe en dyr stellekommode om den ikke blir brukt, men satser på det da.

Noen som har forslag til hvor jeg kan kjøpe en ok stelle kommode?

Du har ikke lyst på en ny vanlig kommode da? Jeg har nå en vanlig kommode med bred topp som vi også har brukt til å stelle på. Den kommer vi til å kunne bruke lenge etterpå, men kan selvfølgelig ikke flyttes rundt der det er plass hele tiden... Vanskelig med alle valg og hensyn man må ta!

Vi skal ha det på kjøkkenet faktisk :p men bare noen mnd da vi pusser opp badet :p vi har stort kjøkken og det er lett tilgjengelig for vann :) blir trist når stellebordet skal bort :p vet ikke hva jeg skal fylle inn der da :p

Med første hadde jeg stellematte på vaskemaskin på badet, nå med nummer to har vi hatt stellekommode på rommet og det var greit i starten, men etterhvert som guttungen har blitt eldre så lukter det mer og mer. Lukta sitter lenger jo eldre de blir og vi må alltid lufte når vi skifter bleier. Så nå med nummer 3 kommer vi til å gå tilbake til stellematte på vaskemaskin igjen.. Bedre å ha lukta på badet enn på soverommet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her fikk vi skvisa inn en stellekommode, så får vi leve med et trangt bad så lenge vi har små barn.. Stanken vil jeg ikke ha på soverommet, pluss at alle våre soverom er kalde, for vi får ikke sove med varme soverom, så stelleplass på soverom er uaktuelt.. Steller like gjerne på gulvet på stua også hvis jeg skal bytte tissebleier, så hovedstellet vil jeg ha på badet, der det er varmt og godt, slik at lille kan sprelle naken :)

Vi har stellebord inne på barnerommet. Er for liten plass på badet. Vi kjøpte det på IKEA. Er fine billige der med kant øverst.

Back
Topp