• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Stellababy..

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Kjøpte Stellababy for en stund siden, men har ikke åpnet den før i dag.. Og jeg må si at jeg er skuffet.. :( Kan være jeg hadde høye forventninger til denne siden jeg bare har lest positive ting om den, men kvaliteten kjennes ikke god ut og den virker bare vanskelig å bruke.. Masse tråder som henger løst på hele stellematten og når jeg har veggene under så stikker hele borrelåsen utenfor på ene siden.. Det er heller ikke sugekopper på den som de reklamerer med.. Det er faktisk sånn at jeg vurderer å kjøpe en annen stellematte :( Jeg som trodde dette var den beste man kunne få

2014-09-27 23.18.11.jpg 2014-09-27 23.18.18.jpg 2014-09-27 23.19.34.jpg

Uff... Jeg kjenner ikke til Stellababy, men det der så ikke greit ut. Så kjedelig.
Jeg ville nok sendt bilder til der du kjøpte det og hørt med de om det skal være sånn, eller bare brukt angreretten din. Den er jo absolutt ikke som du så for deg, og da burde du kunne få igjen pengene hvis det er det du helst vil.

Jeg kjenner heller ikke til Stellababy, men jeg skjønner godt hvorfor du er skuffa!

Uff... Jeg kjenner ikke til Stellababy, men det der så ikke greit ut. Så kjedelig.
Jeg ville nok sendt bilder til der du kjøpte det og hørt med de om det skal være sånn, eller bare brukt angreretten din. Den er jo absolutt ikke som du så for deg, og da burde du kunne få igjen pengene hvis det er det du helst vil.
Tror angreretten har gått ut siden jeg fikk den for en god stund siden.. Har skrudd opp stellebordet i dag så ville se hvordan den ble oppå så jeg åpna den ikke før nå.. Får se mer på den i morgen, nå er jeg for trøtt:)

Tror angreretten har gått ut siden jeg fikk den for en god stund siden.. Har skrudd opp stellebordet i dag så ville se hvordan den ble oppå så jeg åpna den ikke før nå.. Får se mer på den i morgen, nå er jeg for trøtt:)
Angrerett eller ikke, så skal vel ikke produktet være slik? Virker jo som en feil med de trådene iallefall. Da skal du uansett ha rett på nytt produkt iallefall. Skader ikke å prøve. :) Kjenner forresten ikke til produktet jeg heller, men en ny stellematte skal da ikke se slik ut mener jeg da.

Oi.. Har ikke hørt om det merket. Men ville uansett tatt kontakt med dem og krevd ny, den er jo ødelagt. Skal jo ikke være slik, uansett om du hadde brukt den i 2 måneder.!

Da jeg åpnet den i går tenkte jeg faktisk at den så brukt ut.. Borrelåsene var fulle i nupper og løse tråder som de gjerne blir når noe er godt brukt.. Får sende en mail å høre hva de sier

Oj! Den må du sende tilbake :o

Så kjedelig. Jeg håper du får byttet den.

Nå har jeg sett nærmere på den, og den er faktisk skitten....

2014-09-28 13.00.31.jpg 2014-09-28 13.00.40.jpg

Nå har jeg sett nærmere på den, og den er faktisk skitten....

Vis vedlegget 80173 Vis vedlegget 80174
Æsj! Denne må du selvfølgelig reklamere på.
Hvis du har kjøpt den på nett, har du angrerett. Hvis ikke har du reklamasjonsrett. Men du skulle absolutt ha åpnet og sett på den når du fikk den. Men likevel så skal du nok kunne få en ny. Bare ring/mail og forklar problemet og ev send de bilder.

Back
Topp