Stekte baguetter

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tenkte å lage baguetter en dag. En sort med skinke og en sort med kylling. Ikke laget det før og tenker det blir litt tørt med bare det og salat og ost i. Bruker dere noen dressing, majones eller lignende i baguetter? Oppskrift???

Denja har påleggssalater som er veldig gode. Løkdressing til ost og skinke og karridressing til kylling :)

Eg har på i følgende rekkefølge:
- Litt dressing
- Salat
- Løk
- Mais
- Stripe med dressing
- Skinke
- Ost
- Agurk
- Paprika

Tenkte å lage baguetter en dag. En sort med skinke og en sort med kylling. Ikke laget det før og tenker det blir litt tørt med bare det og salat og ost i. Bruker dere noen dressing, majones eller lignende i baguetter? Oppskrift???
Synes det holder med smør jeg. Helt nydelig im baguettene er varme :)

Flere?

Ofte steker jeg baguetter og har i ost og skinke og noe grønt og godt. Kanskje smør eller potetsalat.
Skal vi lage kyllingbaguetter fordi vi skal på tur, fyller vi ofte de med potetsalat i bunnen, stekt kylling i biter, vårløk og annet godt grønt.

På lørdager kan vi i blant lage biffbaguetter til kvelds. Da tar vi grove baguetter, smør i bunnen, og har i f.eks sopp, løk, mais, vårløk, ruccola, spinat, ost og selvfølgelig biff vi har forhåndsstekt. Har noen ganger toppet med litt sprøstekt bacon. Og har servert bearnaise i små boller ved siden av når vi har hatt gjester. :)

Smør, salat, agurk, paprika, ost og skinke, men gubben tar dressing på sin.

Back
Topp