Stekepanna lukter vondt :(

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Kan ikke huske jeg hadde så god luktesans sist! Men nå er den virkelig skjerpa!
Vi har helt ny stekepanne, og den lukter skikkelig ekkelt, liksom av jern og fisk på en gang :( Orker nesten ikke bruke den jo!

haha!! jeg klager på alle lukter i hele huset. Var på butikken istad og stopper opp flere ganger for da lukter det godt et sted :P

Jeg har alltid hatt veldig dårlig luktesans, men nå lukter jeg absolutt alt!! Både godt og vondt [emoji12] jeg jobber i barnehage og kan nå lukte en bæsjebleie i 2 rom ved siden av der jeg sitter [emoji28] lukten av stekt egg gjør meg også kvalm.

Kan ikke huske jeg hadde så god luktesans sist! Men nå er den virkelig skjerpa!
Vi har helt ny stekepanne, og den lukter skikkelig ekkelt, liksom av jern og fisk på en gang :( Orker nesten ikke bruke den jo!

Så dritt!! Det er vel sånn her det skal være ens stund fremover. Vi bor i byen og naboen under oss har en stygg uvane med å sette søpleposen utenfor døra si og gjerne la den stå der i noen dager før de går ut med den. I dag holdt jeg på å kaste opp på dørmatta dems da jeg gikk forbi. Tror det var en makrell i tomat boks som lå på toppen av posen. :sour::hungover:

Så dritt!! Det er vel sånn her det skal være ens stund fremover. Vi bor i byen og naboen under oss har en stygg uvane med å sette søpleposen utenfor døra si og gjerne la den stå der i noen dager før de går ut med den. I dag holdt jeg på å kaste opp på dørmatta dems da jeg gikk forbi. Tror det var en makrell i tomat boks som lå på toppen av posen. :sour::hungover:
Ånei så ekkelt! Sånn hadde vi det når vi bodde i hybel hos studentsamskipnaden... skjønner ikke at folk klarer å la søpla bare stå! :-P

Ånei så ekkelt! Sånn hadde vi det når vi bodde i hybel hos studentsamskipnaden... skjønner ikke at folk klarer å la søpla bare stå! :p

Ja det er vel prisen man må betale for å eie leilighet i byen. Alle i samme bygård leier og er studenter.

Back
Topp