• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Steinhard magen :(

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Dagen i dag begynte med ekstremt mye liv i magen, fikk filmet det flere ganger :) men plutselig fikk jeg kjempe vondt å greide ikke reise meg eller gå rundt. Det har heldigvis gitt seg , men nå er magen Stein hard :( den har vært det i et par timer nå og det gir seg ikke. Det er ikke noe behagelig :( flere som har hatt det sånn? Håper det går snart over hvertfall

Jepp, sånn har jeg det også. For min sin del så kjennes det ut som om det kommer når han ligger på en bestemt plass. Når en tar på akkurat den plassen da kjennes det ut som å ta på murstein, mens på andre siden er det helt vanlig :)

Kan hende småen har snudd seg? At det er nå ryggen og rumpen er utover slik at det er det som gjør at magen er så hard? =) Hvordan går det med deg nå da? Fremdeles hard?

Hele magen var Stein hard :( men jeg er god igjen nå :) det gikk bare plutselig over. Heldigvis :)

Det er veldig bra ^^ godt høre det gikk over ^^

Hadde noen dager i forrige uke som var akkurat slik du beskriver:-\ Var masse aktivitet, på grensen av slitsomt, også ble magen steinhard. Lillemann fortsatte å snurre salto eller hva enn han holdt på med der inn. Vondt var det iallefall og kjentes ut som en kynner som ikke ville slippe taket:-( Dette gjentok seg flere ganger, men aner desverre ikke hva det det kommer av..?

Back
Topp