Stein pupper

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Burde vel ikke klage, men mini sovna 18.15 i går og sov til 5.30.
Flott det, men AU, puppa mine er så harde jeg kan ha ihjel folk med de.
 
Auu, da hadde jeg ikke klart å sove! Etter 5-6 timer uten amming på ene brystet er jeg redd det skal sprekke :p
 
Vesla her har sovet fra ca 19 til 07 uten amming de siste fem nettene... Steinpupper høres kjent ut. Men det er verdt det! Det var bedre i morges:-) Det ville ikke falt meg inn å vekke lille for å amme:-):-) Men all ære til dere som gjør det.
 
Vesla her har sovet fra ca 19 til 07 uten amming de siste fem nettene... Steinpupper høres kjent ut. Men det er verdt det! Det var bedre i morges:-) Det ville ikke falt meg inn å vekke lille for å amme:-):-) Men all ære til dere som gjør det.
Nei jeg hadde heller ikke vekket. Men nå har jeg stått opp og pumpa. Så har jeg litt for å blande i mat når vi sksl begynne med det:)
 
Vesla her har sovet fra ca 19 til 07 uten amming de siste fem nettene... Steinpupper høres kjent ut. Men det er verdt det! Det var bedre i morges:-) Det ville ikke falt meg inn å vekke lille for å amme:-):-) Men all ære til dere som gjør det.
Hun her spiser i søvne da :p Legger meg inntil henne også spiser hun og raper i søvne ;-) Kjekt å være baby ja, trenger ikke være våken for verken mat eller bleieskift :D
 
Godt å høre at det ikke bare er jeg som våkner opp med stein pupper haha. Her må jeg noen ganger pumpe fordi hun enten sover eller så vil hun ikke ha hele puppen på natta. Sukk det er litt kjedelig. Men heller det og at hun sover lenge
 
Back
Topp