STED - landstreff

mammanicken

Elsker forumet
Bare å komme med flere forslag dersom noen skulle ha noen [:)]

Når det kommer til Peppes, Fridays og Egon, så finnes det flere i Oslo, så får vi bare velge den som har størst plass/de som har best mulighet til å ta i mot så mange [:)]

Beklager, jeg glemte det [&:]

Synes mange av dere har snakka om "babykroken"..
Hvor er det den ligger? [8D] Har så lyst å gå deeer [8D]

Hvis vi skal dit, må vi evt. ringe å spørre om de kan holde åpent kun for oss den dagen [:D] Tror ikke det blir plass til alle oss, i tillegg til andre folk. Legger det til som et alternativ jeg (så får de som allerede har stemt og evt. ombestemmer seg, si ifra, så skal jeg skrive ned riktig antall stemmer)

Det ligger på Sandvika Storsenter, er gangavstand fra togstasjonen i Sandvika [:)]

ORIGINAL: Moradi

Har hørt mye bra om fridays [:)]

Det er kjempe bra der! [:)] God mat, god service og stor plass.

Skal vi på et spisested bør vi reservere ja, - og de som jobber der advares... [8D] 

Er egentlig for hagen til Ninen for da blir det ikke sånn stress, samtidig som det er greit å være inne også.. helgardering liksom.. hmm.. [8|] Så.. har ikke stemt.. enda...

Da stemte jeg Friday's etter å ha lest i en tråd lenger ned på lista (hva Cathee skrev) [;)]
Det er jo supert hvis de legger til rette for oss da [:D]

Jeg stempe hagen jeg [:D]
Kan jo evt se ann nærmere og hvis det er spådd dårlig vær så tar vi alternativet som er nr 2?
Hvis hagen får flest da [8D]

Stemte hagen jeg og :P

Men er lett med på fridays om de her plass, og det er dårlig vær.. (Med mindre noen dukker opp med partytelt da)

Selv om det hadde vært helt genialt med hagen til Ninen, så skjønner jeg jo de som kommer reisende, for de blir det jo ganske tungvint å måtte ta buss eller tog for å komme seg dit, og de fleste har sikkert med barnevogn, så er jo ikke "bare" å hente de på stasjonen heller..

ORIGINAL: *Høna*

Selv om det hadde vært helt genialt med hagen til Ninen, så skjønner jeg jo de som kommer reisende, for de blir det jo ganske tungvint å måtte ta buss eller tog for å komme seg dit, og de fleste har sikkert med barnevogn, så er jo ikke "bare" å hente de på stasjonen heller..

Kanskje lett for de som er fra østlandet og si ja, men vi som kommer fra andre steder syns egentlig det blir litt for stress.. [:)]

Kanskje lett for de som er fra østlandet og si ja, men vi som kommer fra andre steder syns egentlig det blir litt for stress.. [:)]

Det blir altfor mye for mitt hode altså..
Er så lite kjent i Oslo fra før av i tillegg.. [&:]

må nok si meg enig her ja... Så dersom d blir fredagen i hagen så kan ikke jeg... Selv om d sikkert blir veldig koselig, kjenner jeg at d blir altfor mye stress for å komme frem...

Er kanskje ikke korrekt av meg som småbarnsmor å si dette i en slik anledning, men døm har en sinnsykt god Strawberry Daquiri (eller åssen det skrives) på Fridays [:D][:D]
Så jeg stemte på dèt som møtested jeg da [;)]

ORIGINAL: elisandr

Er kanskje ikke korrekt av meg som småbarnsmor å si dette i en slik anledning, men døm har en sinnsykt god Strawberry Daquiri (eller åssen det skrives) på Fridays [:D][:D]

Mmm.. En god strawberry daquiri er aldri feil [:D][:D][:D]

ORIGINAL: elisandr

Men det er sant! Den er jo dødsgod
Kanskje dra tilbake på kvelden da, eller?? [;)]

Hvis jeg skal være helt ærlig, så syns jeg det var litt synd at så mange stemte på hagen, for jo mer jeg tenker  over det, jo mer stress blir det å reise dit. Siden det ikke går noe direkte kollektivtrafikk ut dit, og med tanke på bussen som bare tar to barnevogner, så ville jeg nok anbefalt at vi hadde holdt oss til Oslo sentrum.

Grilling i Frognerparken hvis det er fint, eller inne på Fridays om vi skulle bli mer uheldige med været. Tror det hadde vært det enkleste, egentlig.

Uansett så er det jo flertall som vil andre steder enn hagen da [:)] De som vil være i hagen er sikkert sånne som bor i nærheten, så da kan jo de organisere eget treff en gang? [:)]

Det er akkurat nå et flertall stemmer på hagen, men hvis man legger sammen de andre stemmene, så er det flere som ikke vil være i hagen. Hvordan skal vi gjøre dette?

Back
Topp