STED - landstreff NY

mammanicken

Elsker forumet
Siden ingen har kommet med innvendinger enda, så lager jeg en ny poll, hvor vi har bare sentrumsnære møtesteder.

Min tanke er at det hadde vært så koselig å sitte en gjeng med mammaer med babyene på pledd mens vi griller i frognerparken.

Jeg har et lite forslag: Vi kan ringe til Fridays, forklare dem at vi er så og så mange som skal ha treff, at vi har planer om å møtes i frognerparken, men vil ha en backup-plan. Sånn at vi ringer til de noen dager i forveien, dersom værvarslet viser dårlig vær på treff-dagen. På den måten kan vi helgardere oss; ute hvis det blir fint vær, inne hvis det blir dårlig. Kan jo også høre med dem hvor lenge i forveien de er nødt til å vite om vi kommer. Ja, jeg bare tenker litt høyt jeg [:D] (legger det til som et eget forslag, så får folk bare komme med innspill [:)])

Ikke meningen å kuppe hele greia, jeg har bare noen idèer om omtrent alt [8|]

Stemte fridays jeg [:)] Er det dødsfint vær så er jeg selvfølgelig med i parken

frognerparken vis været er bra[:D]

Når skulle dette treffet være?  Skulle så ønske jeg kunne bli med[&o]

liker annickens forslag jeg :D

Deilig å være ute, men ikke i øsepøsevær... Så helgardering er flotters :)

Og mindre for meg å organisere, selvom jeg MER enn gjerne organiserer et annet treff for de som vil en gang og,, Vi har også brygge, så kan jo ta litt nærfolk og ta grilling på bryggen i sommer, Skal jo tilogmed klare å dra med meg lekegrinda ned på bryggen, så er barna trygge :)

Blir det forresten et bare-mammatreff?
Isåfall henger jeg med der og!

ORIGINAL: Ninen1986

Og mindre for meg å organisere, selvom jeg MER enn gjerne organiserer et annet treff for de som vil en gang og,, Vi har også brygge, så kan jo ta litt nærfolk og ta grilling på bryggen i sommer, Skal jo tilogmed klare å dra med meg lekegrinda ned på bryggen, så er barna trygge :)

Håper det! De som kan, kan jo møtes på kvelden igjen?

ORIGINAL: Minismurf

ORIGINAL: Ninen1986

Håper det! De som kan, kan jo møtes på kvelden igjen?

Jeg vil også!! [:)] Det er flere av oss som kan, så hvorfor ikke møtes vi som kan? [:)]

Med forebehold om at svigermor kanskje jobber, så blir jeg gjerne med på mammatreff jeg også [:D] Som sagt, ikke noe fyllekule for min del, men blir gjerne med ut et eller annet sted for et par pils el.l. [:)]

Dyyyytt! 

Det var 34 stemmer i den andre tråden hvor vi stemte om sted. Mangler noen her enda. Opp med seg [:D]

Har folk mistet litt interessen? [&:][:-]

Ikke jeg ihvf! Har skrevet opp i boka mi, jeg [:D]

Jeg får ikke vært med [:(]
Håper det blir enda et treff etter sommeren [;)]

Har ikke fått med meg annickens forslag jeg??? [:-]

Det er vell bare det at de som er mest interessert har svart og venter på mer info [8D] Er klar jeg også

ORIGINAL: **tvilling85**

ikke jeg heller.. har egentlig ikke fått med meg noen ting, men vi vil gjerne være med[:)]

ORIGINAL: gullklumpen09

ORIGINAL: **tvilling85**

ikke jeg heller.. har egentlig ikke fått med meg noen ting, men vi vil gjerne være med[:)]

Hun forklarer hva forslaget er i hovedinnlegget [:)]

jadjada, jeg skal jo sef være med men det er jo det samme for meg så lenge det er greit å ta med vogn...

Egon, oslo s da, der er det masse uteplass....

Merethe

Back
Topp