Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammasin
At hun er hos mamman sin..
Hun kommer for å treffe pappan sin, hvis han ikke er der, så syns jeg poenget er borte[:)]
ORIGINAL: ~lilla gumman~
Hvor gammel er jenta?
Hvis det er ok for deg, jenta ønsker det selv og moren til jenta synes det er greit - så hvorfor ikke..
En fin anledning å kunne kose dere alene uten pappaen til stedet - tenker det er med på å knytte sterkere bånd mellom dere..
ORIGINAL: troja77
Har vært i samme situasjon selv, og da valgte vi, pappan og jeg, at det var bedre om de var hos mammaen sin de dagene. Selvfølgelig fikk de lov til å være hos meg hvis de ville, men de valgte å være hos moren. Jeg har veldig uregelmessige arbeidstider også, så de hadde måttet være hjemme alene noen timer etter skolen osv.
Jeg syns det kommer litt ann på alder på barna også, og selvfølgelig hvor lenge du har kjent stedatteren din og hvilket forhold dere har.
ORIGINAL: snupsipus
ORIGINAL: ~lilla gumman~
Hvor gammel er jenta?
Hvis det er ok for deg, jenta ønsker det selv og moren til jenta synes det er greit - så hvorfor ikke..
En fin anledning å kunne kose dere alene uten pappaen til stedet - tenker det er med på å knytte sterkere bånd mellom dere..
Helt enig i dette!
Ser at dere har et barn sammen, det kan jo være fint for barna å være sammen selv om faren ikke er der.. Og ikke minst er det viktig at dere får litt tid med hverandre, syns jeg.
Og til alle de som sier at hun er der for å være med faren; jeg mener at så lenge faren har samboer og flere barn, så kommer jo barnet for å være med dem også? De er jo alle en familie, sammen..
Jeg har selv et stebarn, men han kommer jo like mye for å treffe meg og våre felles barn, som å være med faren [:)]
ORIGINAL: mammasin
At hun er hos mamman sin..
Hun kommer for å treffe pappan sin, hvis han ikke er der, så syns jeg poenget er borte[:)]