"Stebarn"

MLS

Glad i forumet
Mannen har reise jobbe innimellom og har datteren sin annenhver uke..
Han skal på reise jobb den uka hun skal til han. Hva syntes dere er riktig da, at hun er hos mora eller kommer selv om han ikke er der??
Trenger noen meninger....

ORIGINAL: mammasin

At hun er hos mamman sin..
Hun kommer for å treffe pappan sin, hvis han ikke er der, så syns jeg poenget er borte[:)]

Hun kommer for å treffe pappan sin, hvis han ikke er der, så syns jeg poenget er borte[:)]

Enig

Har du et godt forhold til ho og mamman vil/er avhengig av den fri uka ville jeg latt det være opp til jenta jeg da [:)] 

Ville bedt jenta tatt valget jeg. kan jo være koselig att det bare er dere 2 alene litt å? så kommer det sikkert ann på moren å, om hun har lagt planer for friuken sin.. 

ORIGINAL: Rebecca85

Har du et godt forhold til ho og mamman vil/er avhengig av den fri uka ville jeg latt det være opp til jenta jeg da [:)] 

Enig i denne jeg[:)]

Hvor gammel er jenta?

Hvis det er ok for deg, jenta ønsker det selv og moren til jenta synes det er greit - så hvorfor ikke..

En fin anledning å kunne kose dere alene uten pappaen til stedet - tenker det er med på å knytte sterkere bånd mellom dere..

har helt greit forhold,men tror nok hun hadde valgt mora, så er det jeg også syntes at hun kommer jo får å være sammen med faren.
Takk får svar [:)]

ORIGINAL: ~lilla gumman~

Hvor gammel er jenta?

Hvis det er ok for deg, jenta ønsker det selv og moren til jenta synes det er greit - så hvorfor ikke..

En fin anledning å kunne kose dere alene uten pappaen til stedet - tenker det er med på å knytte sterkere bånd mellom dere..

Helt enig i dette!
 Ser at dere har et barn sammen, det kan jo være fint for barna å være sammen selv om faren ikke er der.. Og ikke minst er det viktig at dere får litt tid med hverandre, syns jeg.
Og til alle de som sier at hun er der for å være med faren; jeg mener at så lenge faren har samboer og flere barn, så kommer jo barnet for å være med dem også? De er jo alle en familie, sammen..
Jeg har selv et stebarn, men han kommer jo like mye for å treffe meg og våre felles barn, som å være med faren [:)] 

ORIGINAL: troja77

Har vært i samme situasjon selv, og da valgte vi, pappan og jeg, at det var bedre om de var hos mammaen sin de dagene. Selvfølgelig fikk de lov til å være hos meg hvis de ville, men de valgte å være hos moren. Jeg har veldig uregelmessige arbeidstider også, så de hadde måttet være hjemme alene noen timer etter skolen osv.
Jeg syns det kommer litt ann på alder på barna også, og selvfølgelig hvor lenge du har kjent stedatteren din og hvilket forhold dere har.

Sånn er det her også...
Og hun velger nok mammaen, er en mammae dalt :)

Jeg tenkte også på dette med felles barn!

For det er vel broren hennes?
Da synes jeg godt hun kunne kommet om hun ville selv...

ORIGINAL: snupsipus

ORIGINAL: ~lilla gumman~

Hvor gammel er jenta?

Helt enig i dette!
Ser at dere har et barn sammen, det kan jo være fint for barna å være sammen selv om faren ikke er der.. Og ikke minst er det viktig at dere får litt tid med hverandre, syns jeg.
Og til alle de som sier at hun er der for å være med faren; jeg mener at så lenge faren har samboer og flere barn, så kommer jo barnet for å være med dem også? De er jo alle en familie, sammen..
Jeg har selv et stebarn, men han kommer jo like mye for å treffe meg og våre felles barn, som å være med faren [:)] 

Ja er egentlig litt enig i det også da [:)]

helt enig,hun er pappan sitt ansvar.[:)]

Mannen min er ute å reiser av og til. Men stedattera mi kommer her, selv om han er bortreist..
Hun har jo meg her + to småsøsken[:)]

Hvis hun er hos dere annenhver uke, så regner jeg med du har et godt forhold til stedattera di?

Hvis det er greit for deg, så synes jeg jenta kan velge selv[;)]

synes hun skal kunne være os deg selv om pappan ikke er der akkuratt da, det er jo viktig at hun får vært sammen med søsknene sine også[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg har en unge fra tidligre forhold
Min sambo tar han som sin egen,, finner på ting bare han og storegutt.
Skal jeg noe steder sender jo ikke ungen til pappan, da er han her med sambo.
Men det er jo får det er her sønnen min bor, er bare hos far annen hver helg.

Så kommer vel litt ann på hvor god kontakt deg og stebarnet har[:D]

Back
Topp