Stavangerområdet?

caka*

Betatt av forumet
Hvem er vi her som bor i Stavangerområdet da?
 
Jeg bor ca. 25 minutters kjøretur fra Stavanger sentrum:)
 


Moni81 skrev:
Jeg bor ca. 25 minutters kjøretur fra Stavanger sentrum:)


jeg ville nok også sagt 25-30 min fra Stavanger sentrum.
men vet ikke helt hva som regnes som "stavangerområdet"?
for jeg bor ikke i stavanger kommune,
 
Jeg bor heller ikke i Stavanger kommune:)
 
Jeg bor selv helt i yttergrensa til stavanger kommune;) så tenker liksom stavanger, sandnes, randaberg, jæren osv
 
ca 30 min i fra Stavanger :)
 
Hommersåk her. 25 min fra Stavanger
 
Dytter  
 
skulle jo tatt ett treff senere?? :-)
 
Jeg er bosatt på østlandet, men er fra Stavanger. Vi kommer sannsynligvis til å flytte hjem om ikke altfor mange år. Jeg er ofte hjemme, så blir GJERNE med på Stavanger-treff.

 


lillesøster skrev:
Jeg er bosatt på østlandet, men er fra Stavanger. Vi kommer sannsynligvis til å flytte hjem om ikke altfor mange år. Jeg er ofte hjemme, så blir GJERNE med på Stavanger-treff.



Hvor på østlandet bor du? Jeg er fra østlandet, men bor i stavanger:)

Jeg er med på treff! håper bare formen blir litt bedre snart for foreløpig orker jeg ikke å bevege meg så langt utenfor huset.
 


caka* skrev:


lillesøster skrev:
Jeg er bosatt på østlandet, men er fra Stavanger. Vi kommer sannsynligvis til å flytte hjem om ikke altfor mange år. Jeg er ofte hjemme, så blir GJERNE med på Stavanger-treff.



Hvor på østlandet bor du? Jeg er fra østlandet, men bor i stavanger:)

Jeg er med på treff! håper bare formen blir litt bedre snart for foreløpig orker jeg ikke å bevege meg så langt utenfor huset.

Jeg bor på Jessheim men bodde mange år i Oslo først. Trives godt her, men lenger hjem til familie og venner :) Hvor er du fra da? Trives du i Stavanger??
 


lillesøster skrev:


caka* skrev:


lillesøster skrev:
Jeg er bosatt på østlandet, men er fra Stavanger. Vi kommer sannsynligvis til å flytte hjem om ikke altfor mange år. Jeg er ofte hjemme, så blir GJERNE med på Stavanger-treff.



Hvor på østlandet bor du? Jeg er fra østlandet, men bor i stavanger:)

Jeg er med på treff! håper bare formen blir litt bedre snart for foreløpig orker jeg ikke å bevege meg så langt utenfor huset.

Jeg bor på Jessheim men bodde mange år i Oslo først. Trives godt her, men lenger hjem til familie og venner :) Hvor er du fra da? Trives du i Stavanger??


Jeg er fra sandefjord:) Trives godt i stavanger, men lengter og veldig hjem til familie og venner, så det kan godt hende at vi flytter østover etter hvert.
 
Jeg er også med på treff :):)
 
Jeg er også med;)
 
Tananger her! 
 
Back
Topp