Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *snulle*
det regner jeg med, det er jo ganske stort. Har du vært der etter at de åpnet bak prixen der?
ORIGINAL: ohBaby!
ja,var jo der på treff med deg.[:D] går jo an å ringe og høre,dumt om vi kommer 6-7 stk åsså får vi ikke ha med ungene inn. vet det er lov med vogner på pastabakeriet og hall toll,ellers tror jeg det er ganske strengt.
det regner jeg med, det er jo ganske stort. Har du vært der etter at de åpnet bak prixen der?
ORIGINAL: ohBaby!
ja,var jo der på treff med deg.[:D] går jo an å ringe og høre,dumt om vi kommer 6-7 stk åsså får vi ikke ha med ungene inn. vet det er lov med vogner på pastabakeriet og hall toll,ellers tror jeg det er ganske strengt.
haha, så fjern går det an å bli... Sant det, kanskje best å sjekke opp på forhånd. Men spørs jo hvor mange vi blir da, kan jo se an om noen flere hiver seg på, ellers burde det jo går bra..
ORIGINAL: Lehne
på ostehuset må en i allefall sette vogna utforbi, var der for tre uker siden... men de kan vel ikke nekte oss å ta med bagen inn?
ORIGINAL: Lehne
men det er jo ikke sikkert vi blir så mange evnt.? jeg har veldig lyst, men har og veldig lite penger... så må nesten se det an.. :)