stavangerjenter!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
hva med lunchtreff på HallToll? sånn på sparket man-torsdag en gang? om de har åpent for lunch ;)

lunchåpent kun lørdager... blææh.. og jeg som hadde så lyst på bylunch!!

JA! forslag til hvor med vogn?
ORIGINAL: *snulle*

men vi kan vel ta bylunch en annen plass?

Hm ja det var det da..  Har jo vært på ostehuset før, og er sikkert ikke så tjåka fullt med folk der på dagtid som når vi har vært der, så det kan gå.

ja,men får vi ha med baggen inn der da? har bare alltid sett vognene utenfor.

det regner jeg med, det er jo ganske stort. Har du vært der etter at de åpnet bak prixen der?  

ja,var jo der på treff med deg.[:D] går jo an å ringe og høre,dumt om vi kommer 6-7 stk åsså får vi ikke ha med ungene inn. vet det er lov med vogner på pastabakeriet og hall toll,ellers tror jeg det er ganske strengt.

det regner jeg med, det er jo ganske stort. Har du vært der etter at de åpnet bak prixen der?  

ORIGINAL: ohBaby!

ja,var jo der på treff med deg.[:D] går jo an å ringe og høre,dumt om vi kommer 6-7 stk åsså får vi ikke ha med ungene inn. vet det er lov med vogner på pastabakeriet og hall toll,ellers tror jeg det er ganske strengt.

haha, så fjern går det an å bli... Sant det, kanskje best å sjekke opp på forhånd.  Men spørs jo hvor mange vi blir da, kan jo se an om noen flere hiver seg på, ellers burde det jo går bra.. 

ja,blir vi 2 stk,må det gå fint ja!! :)

ORIGINAL: ohBaby!

haha, så fjern går det an å bli... Sant det, kanskje best å sjekke opp på forhånd.  Men spørs jo hvor mange vi blir da, kan jo se an om noen flere hiver seg på, ellers burde det jo går bra.. 

på ostehuset må en i allefall sette vogna utforbi, var der for tre uker siden... men de kan vel ikke nekte oss å ta med bagen inn?

var det jeg tenkte.. og blir vi sånn 6-8 stk får man sikkert ikke med baggene heller,blir for mange..
ORIGINAL: Lehne

på ostehuset må en i allefall sette vogna utforbi, var der for tre uker siden... men de kan vel ikke nekte oss å ta med bagen inn?

men det er jo ikke sikkert vi blir så mange evnt.? jeg har veldig lyst, men har og veldig lite penger... så må nesten se det an.. :)

ORIGINAL: Lehne

men det er jo ikke sikkert vi blir så mange evnt.? jeg har veldig lyst, men har og veldig lite penger... så må nesten se det an.. :)

er det samme her... kunne tenkt meg å møtt noen av dere før julebordet liksom. siden jeg ikke hr fått til å vrt med på et eneste treff. Men, pengene er blitt litt små denne måneden og neste:(...

Jeg er også med, men helst onsdag[:)] Men tror ostehuset er nokså fullt ved lunsjtider altså. Folk som jobber i byen spiser lunsj der. Har hatt med bagen inn der, men da var det bare meg med baby

Jeg skulle gjerne blitt med, men kan dessverre ikke denne uken! [:(]

men hva med

pastabakeriet
den nye på kvadrat
dolly v ikea

eller no sånt? :)

blir vi får går nok både steam,chocco bocco og sånt! kommer ikke på flere steder jeg...

pastabakeriet på galleri 4 i stavanger sentrum har også god plass til vogner... Kanskje jeg også blir med om det blir en dag som passer! Onsdagen kan jeg ikke....

onsdag

hønepøne09
juligullet09
ohbaby!

torsdag

maly

Back
Topp