Stavanger

lissom

Forumet er livet
Er det noen fra Stavangerområdet her da??? Hadde jo vært litt kos å vite da!!![:)]

Jeg blir 24 i oktober, skal ha nr2 i april (tror jeg ca...). Jeg bor like ved UiS og går på skolen der til vanlig.

Heisann,jeg er også ifra stavanger området! Nærmere bestemt fra Klepp! Er 24 år og har ein gutt på snart 1 år. Ferdig med studier og er i jobb.

Jeg er ferdig utdannet ergoterapeut, faktisk for en måned siden (måtte ta igjen 1.årspraksis siden Karoline ble født den dagen de andre gikk ut i praksis...). Nå tar jeg drama sammen med en gjeng lærerstudenter (pluss noen til). Veldig spennende, og vi er 3 gravide i klassen!!!!

Hadde det vært gøy å treffes en gang, vi som er i samme området???

Hei! Jeg er fra Sandnes, og venter mitt første barn i begynnelsen av mai. Er ferdig utdannet og har jobb [:)] koselig å se at det er så mange fra omtrent samme området [;)]

Er fra Kvernaland, bor på Orre, er 33 og venter min første! [:D]

Jeg er fra Stavanger er 23 år har en herlig sønn på 8 mnd er ferid utdannet og alt

Tja, er fra egersund... ca en time ifra, så det er jo ikke så veldig nærme da....

Maritk: Jeg er bare på LU, jaffal foreløpig. Tror kanskje det er førskolelærerne som er der når de har drama, elelr noe... vet ikke

Så kult at det er så mange fra Rogaland!

Hei th\na[:)]
Jeg ble litt nysgjerrig for jeg har slekt og mange venner i egersund[:)] Hvor gammel er du?[:)]

Hei[:)]
Ja vi skulle absolutt ha truffet hverandre[:)] Der var heller ikke så mye forskjell i alderen på oss[:)] Nå ser jeg at jeg er vel den første her som får unge utenom dere som har fått men det har jo ikke noe og si[:)]

Back
Topp