Stavanger UniversitetsSykehus

Supa'Mama

September 2013 <3
Ser at det er flere av oss som skal føde der, men hvor mange er vi egentlig?
Jeg har oul termin 03.09 og har meldt meg på forberedende fødselskurs hos Fem Jordmødre i juni, får omvisning også da :) Hadde ingen omvisning sist og i tillegg er det så lenge siden :P

Jeg er med i denne gruppa! :) Har termin 19. september. Skal på omvisning på sykehuset igjennom helsestasjonen jeg går til. Har ikke hørt om fem jordmødre. Hva er det?

Hei, jeg skal og på SUS å føde, skal ik på kurs denne gangen, føler at j kan mye mer nå pluss at j leser mye og :) har termin 27 september ;) 5 jormødre er vel privat klinikk tror jeg som følger opp gravide ;)

Hei, jeg skal og på SUS å føde, skal ik på kurs denne gangen, føler at j kan mye mer nå pluss at j leser mye og :) har termin 27 september ;) 5 jormødre er vel privat klinikk tror jeg som følger opp gravide ;)

Stemmer :) Men vi går ikke til de ellers. Fikk et skriv av jordmor (Ganddal Helsestasjon) der det også stod litt om slike kurs.

Heldige dere som skal føde på SUS :) jeg fødte min sønn der, og hadde verdens fineste opplevelse, og verdens beste jordmor :) nå skal jeg føde i Elverum :)

Heldige dere som skal føde på SUS :) jeg fødte min sønn der, og hadde verdens fineste opplevelse, og verdens beste jordmor :) nå skal jeg føde i Elverum :)
Så godt å høre at du hadde en flott opplevelse på SUS da! Er vår første, så jeg vet virkelig ikke helt hva jeg går til, men har enda ikke hørt noen skrekkhistorier fra SUS.. :)

Jeg er med i denne gruppa! :) Har termin 19. september. Skal på omvisning på sykehuset igjennom helsestasjonen jeg går til. Har ikke hørt om fem jordmødre. Hva er det?

Har termin 18. september jeg (blir nok satt tilbake to dager, til den 20)... Ligger gjerne inne samtidig da. :P
Jeg skal også føde på SUS.

Har termin 19 sep og skal føde på sus.
Hadde en veldig hard Fødsel med komplikasjoner, men takket være di gode jordmødrene og legene der gjorde det sånn at jeg gleder meg til å føde igjen:)

Så koselig da, håpe at vi blir bedre kjent :)

Back
Topp