STAVANGER-treff?

Uly

Blir kjent med forumet
Skal vi få til en svangerskapstreff i Stavanger?

Mitt forslag er Kult-cafeen på Kulturhuset lørdag 27.mars kl 14. Alternativt dato kan være 28.mars kl 14, så kan vi se hva som passer for flest? [:)]

Jeg kjenner ikke noen som er gravid så det hadde vært kjempekjekt å ta en fika og bli kjent med noen i Stavanger med omegn!

Selv er jeg innflyttet svensk, 31 år og førstegangsgravid.

heisann d hadde vore kjempe koseligt:) me hadde nettop et treff i sandnes for noen uker siden og vi snakka såvidt å ha et treff før påske så ed hørtes veldig gøy ut og eg e me på et treff :) så eg dytte for å holde tråden oppe :)

Vært gøy med et treff, men reiser hjem til min familie i trøndelag den 26 mars, så den 27 er uaktuell for meg desverre.. [8|][:'(]

Hei hei.

Jeg er fra fra Sandnes men bor på jæren. Jeg er med på treff jeg og. Er så gøy å bli kjent med nye mennesker i samme situasjon.

Som pianøtt sa så hadde vi et treff for noen uker siden i Sandnes og det var kjempe gøy og koselig.

Er jo greit og flytte litt på oss da [:)]

For meg så passer det best på lørdagen for på søndagen går det ikke buss fra her jeg bor [:@] da må jeg gå 3 km for å komme til toget [&o]

ja lørdagen passe og best for meg :) søndagsruten strate isje før 4 på ettermiddagen på søndager :/

Lørdagen passer for meg også :)

Så flott, da ser det ut som lørdagen passer best for flest!

Vi får prøve å holde lenken oppe slik at flere får med seg hva som skjer :-)

Flere som vil bli med? [;)]

Passer på å ønske alle en god helg [;)]

Jeg ba moderator å få lagt denne på TOPP så i 2 uker slik at flere kan få det med seg, men har ikke fått noe respons. Noen som vet hvem man kan be for å få det til?

Takker :-)

Blir det noe treff ???

Hadde vert så koselig [:)]

eg e nå jaffal me :) og håpe me blir fler enn 5 stk denne gang :)

Det er bra pianøtt:)

Om det er flertall fra sandnes omr som vil være med så kan vi jo flytte det til sandnes istede???

Men det skal ikke jeg bestemme hehe..

holde me deg litt i den, hehe men d e jo greit å *skifta stua* og i blandt [8D] 

jo det er sant.
kan jo bare se det an hvor mange som vil bli med og hvor de bor :)

jupp hørres bra ut d , må bare prøva å få denne tråden på topp så folk i område kan få annledningen t å mld seg på :)

dytter litt

Heisann! Mitt første innlegg her ! :) Jeg er 32 (idag faktisk!!) ;) og er gravid for første gang. Er fra Stavanger.

hei[:D]
Skulle gjerne vært med på treff eg og, men lørdagen har eg bursdag:) og foreldrene mine kommer fra Bergen på besøk til meg den helgen... og så er det påskeferie etterpå.

Men prøver igjen neste gang!!

Hei macilla og Sissel K [:)]

Så koselig med flere stavanger buere.

Gratulerer med dagen til dere begge to[:D]

Vi kommer nok til å ha flere treff frem over for det første treffet vi hadde var kjempe koselig :)

Dere får kose dere masse med bursdags feiringer og slikt i helga så tar vi den igjen en gang det passer med nytt treff :)

Back
Topp